شخصیات

علمِ حدیثِ پاک کا دیوانہ چل بسا!

آسمان علم و معرفت کاایک ستارہ اورٹوٹ گیا، اخلاص و تقویٰ کے روشن چراغوں میں ایک دیا اور بجھ گیا، گزرے وقتوں کے باخدا بزرگوں ، پچھلے زمانے کے باکردارصوفیوں اوراسلاف کی میراثِ علم کےامینوں کی ایک جیتی جاگتی تصویرنمونۂ اسلاف، شیخ الحدیث حضرت مولانا شیخ محمد یونس رحمہ اللہ بھی خلد آشیاں ہوگئے۔

مزید پڑھیں >>

بڑی مشکل سے ہوتا ہے چمن میں دیدہ ور پیدا

یہ دنیا ایک فانی وزوال پذیر دنیا ہے، یہاں کسی کے لیے بقا نہیں ہے، ہر آنے والے کو ایک نہ ایک دن یہاں سے رخت سفر باندھنا ہے۔ یہ وہ خدائی نظام ہے جس کو دنیائے آب وگل میں رہنے والے تمام افراد تسلیم کرتے ہیں ، چناں چہ افراد انسانی کا انتقال روزانہ نہ معلوم کتنے سو، ہزار یا لاکھ میں ہوتا ہے،

مزید پڑھیں >>

ہندوستانی سکالر ڈاکٹر ظفر الاسلام خان صاحب سے انٹرویو

جس چیز کو “انٹرویو” کہتے ہیں، اس انداز سے یہ انٹرویو نہیں لیا گیا ۔ اس کے لئے پہلے سے نہ تو کوئی تیاری کی گئی تھی اور نہ ہی اس کا کوئی ارادہ ہی تھا ۔ لیکن ان سب کے باوجود اس انٹرویو کی اہمیت اس لئے بھی اہم ہے کہ یہ انٹرویو چلتی ہوئی گاڑی میں ریکارڈ کیا گیاہے ۔ قارئین کو اس انٹرویو سے اندازہ ہوگا کہ ایک شخص کو شخصیت بننے میں کن طویل اور دشوار مراحل سے گزرنا پڑتا ہے ۔کیا ایک شخص ماں کے پیٹ سے ہی سیکھ کر جنم لیتا ہے ، یا پھر اسکی محنت، جد وجہد اور آرزواس کو کہیں پہونچاتی ہے؟

مزید پڑھیں >>

 آہ!دنیا ایک عظیم محدث سے محروم ہوگئی!

حضرت شیخ یونس صاحب ؒ کی شخصیت نہایت ہی عظیم تھی، بلاشبہ آپ کا شمارعالم ِ اسلام کے عظیم محدثین میں ہوتا تھا۔علم ِ حدیث میں آپ کی شخصیت بہت بلند مقام ومرتبہ رکھتی تھی۔آپ حدیث ِ رسول کی عظیم الشان خدمت انجام دیتے ہوئے مالک ِ حقیقی سے جاملے۔حدیث ِ رسول ﷺ جن کی صبح وشام کی مصروفیت رہی

مزید پڑھیں >>

شان تھی جس کی نرالی، شیخ یونسؒ آپ ہیں!

16شوال 1438ھ یعنی 11جولائی 2017ء کی صبح سے ہی کچھ خبریں موصول ہو رہی تھیں ، تحقیق کے بعد معلوم ہوا کہ طویل علالت کے بعد شیخ العرب والعجم حضرت مولانا محمد زکریا کاندھلوی علیہ الرحمہ کے علم کے سچے امین، حضرت مولانا شیخ یونس صاحب جونپوری ربِ حقیقی سے جا ملے ۔اللہ تعالیٰ آپ کو اپنے جوارِ رحمت میں جگہ عنایت کرے اور آپ کے درجات کو بلند فرمائے۔

مزید پڑھیں >>

برناڈشا اور اسلام

برناڈشا اپنے ڈرامے میں انبیاء و اولیاء کے متعلق بھی کچھ لکھنا چاہتا تھا، اس نے حضرت مسیحؑ اور حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی سوانح لکھنے کی نیت کی تھی لیکن اس خوف سے کہ حضرت مسیحؑ سے متعلق ڈرامہ عالم مسیحیت میں مقبولیت حاصل نہیں کرسکتا۔

مزید پڑھیں >>

شوکت پردیسی کی قابل رشک اولاد

اُردو کے نہ جانے کتنے اچھے اچھے شاعر حالات کا شکار ہوکر دنیا سے چلے گئے اور جو کچھ انہوں نے کیا اس کا نہ صلہ پاسکے اور نہ انہیں وہ شہرت حاصل ہوئی جس کے وہ مستحق تھے۔ شیراز ہند کہے جانے والے جون پور کے موضع معروف پور سے نسبی تعلق رکھنے والے شوکتؔ پردیسی بھی ان میں سے ایک ہیں ۔

مزید پڑھیں >>

بہار اردو اکادمی کا ریسرچ اسکالرز سمینار اگست میں

المنصور ایجوکیشنل ٹرسٹ (دربھنگہ) نے فیس بک لائیو کی مدد سے اردو کی مشہور و معروف شخصیات کے انٹرویو کا ایک نیا سلسلہ شروع کیا ہے۔ یہ انٹرویو فیس بک اور یوٹیوب کی مدد سے پوری دنیا میں دیکھے جا سکتے ہیں۔ اس سلسلہ کی پہلی کڑی کے طور پر آج سہ ماہی دربھنگہ ٹائمز کے معاون مدیر کامران غنی صبا نے اردد اکادمی کے سکریٹری اور معروف افسانہ نگار مشتاق احمد نوری سے بات چیت کی۔

مزید پڑھیں >>

محبت کے پیکر: مولانا طارق جمیل

مولانا طارق جمیل صاحب دیگر تنگ نظر علماء کی طرح اپنے مسلک اور اپنی جماعت کو برحق اور دیگر جماعتوں کو باطل نہیں گردانتے، بلکہ سب کا احترام کرتے ہیں اور دیگر جماعتوں اور تنظیموں میں شرکت کر کے اس کا عملی ثبوت بھی پیش کرتے ہیں

مزید پڑھیں >>

حسن البناشہیدؒ اور ان کی تحریک !

اخوان اپنے روز اول ہی سے دشمنوں کی نگاہ میں کھٹکتی رہی ہے ،اسی دن سے اس کے سادہ دل جاں نثاروں اور حق کے علم برداروں پر آلام و مصائب کے پہاڑتوڑے گئے،اخوانیوں نے اپنے خون ِ جگرسے اس گلشن کو سیراب کیا ،اور حق کے میدان کو ہموار کیا۔جیل کی سلاخوں میں بھی رہے ،تختہ دار پر بھی چڑھے،بدنوں کو لہولہان بھی کیا،اور بندوقوں کے نشانے پر بھی رہے ،مختلف وقتوں پر کرسی اقتدا پر قابض ہونے والے سنگ دل حکمرانوں نے اخوانیوں پر مظالم کی انتہا کردی ۔

مزید پڑھیں >>