ہم ملک بچانے نکلے ہیں ،آئو ہمارے ساتھ چلو

محمد عارف اخلاق

(تنظیمِ سیکریٹری، ویلفیئر پارٹی آ ف انڈیا،دہلی) 

مکرمی !

دہلی میں اپنی سیاسی جڑوں کو مضبوط کرنے میں مصروف ویلفیئر پارٹی آف انڈیاکے اہم عہدیداران ان دنوں قومی راجدھانی میں ہنگامی میٹنگ اور دورے کر رہے ہیں ۔  اسی کڑی میں ویلفیئر پارٹی آف انڈیا نے گزشتہ دنوں خاکسار کی قیادت میں دیگر پارٹی عہدیداران اور کارکنان نے اتم نگر، کھجوری، کیرتی نگر اوردریا گنج کا دورہ کیااور مقامی لوگوں کے ہمراہ میٹنگ کر کے انہیں پارٹی کے اصول و نظریات، پارٹی کے ذریعے انجام دی گئی خدمات سمیت ویلفیئر پارٹی آف انڈیا سے متعلق دیگر باتوں سے روشناس کرایا۔

 اس موقع پر ناچیز نے عوام سے گفتگو کے دوران کہاکہ ویلفیئر پارٹی آ ف انڈیاجمہوری نظام سے چلنے والی پارٹی ہے، یہاں کوئی خاندانی وراثت کا معاملہ نہیں ہے کہ باپ کے بعد بیٹا ہی پارٹی کا اہم ذمہ دارہوگا۔ اسلئے ویلفیئر پارٹی آ ف انڈیاسے ایک بڑی تعداد میں لوگ متاثر ہیں اور پارٹی سے جڑ بھی رہے ہیں ۔ ہم اقتدار کی لالچ میں امن و امان، فرقہ وارانہ ہم آہنگی اور اخلاقیات کا سودا نہیں کرتے اور ہر حال میں اپنے اصولوں پر ڈٹے رہتے ہیں ۔انہوں نے مزید کہاکہ ویلفیئر پارٹی ایک تحریک کا نام ہے، جو ہندوستان کی سیاست کو جھوٹ، بے ایمانی، فرقہ پرستی، غنڈہ گردی اور ظلم و زیادتی سے پاک کرنا چاہتی ہے۔

 ویلفیئرپارٹی آف انڈیاملک کو ’ویلفیئراسٹیٹ‘ بنانا چاہتی ہے، جس میں سماج کے پسماندہ، غریب، قبائلی، مسلم اور او بی سی وغیرہ کوان کی ضروریات کا سارا سامان ملے اور وسائل کو ملک کے سبھی طبقات کے درمیان منصفانہ طریقے سے تقسیم ہو۔ انہوں نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ ملک کی ایک تہائی آبادی کویہاں کے وسائل سے محروم کیا گیاہے اور لوگ احساس ِ محرومی اور نہایت کسمپرسی کی حالت میں زندگی گذار رہے ہیں ۔

ہم اس افسوسناک صورتحال کو ختم کر ملک میں خوشحالی لانے کے حامی ہیں اور اس کیلئے ایمانداری اور سچائی کا دامن تھامے سیاست کی راہوں میں مسلسل سرگرم ِ عمل ہیں ۔ہم عوام سے اپیل کرتے ہیں آپ ملک میں امن و امان کے قیام اور ملک کی ترقی کیلئے ویلفیئرپارٹی آف انڈیاکو مضبوط کریں ۔ عوام کیلئے اہم خبر ہیکہ اسی سال کے یکم اپریل سے 28اپریل تک پارٹی کی جانب سے ملکی سطح پر تشہیرمہم چلائی جائے گی۔ہم محترمہ نغمہ سیفی صاحبہ، محترم محمد مکرم صاحب، محترم ڈاکٹر یامین صاحِب،محترم ڈاکٹر سراج حسن صاحب، محترم محمد ذیشان صاحب، محترم محمد حنیف صاحب اور عابد ملک و دیگر کا تعاون کیلئے شکریا ادا کرتے ہیں ۔عوام کیلئے  ویلفیئر پارٹی آف انڈیا کا واضح پیغام ہیکہ ہم ملک بچانے نکلے ہیں ، آئو ہمارے ساتھ چلو



⋆ محمد عارف اخلاق

مدیر

آپ اسے بھی پسند کر سکتے ہیں

زندگی کے اس موڑ پر

کتابوں میں لکھا ہے ،سب سے سنا ہے کہ بیٹیاں پرائی ہوتیں ہیں اور انہیں ایک نہ ایک دن اپنے بابل کا گھر چھوڑ کر جانا ہی پڑتا ہے۔ اور یہ سچ بھی ہے۔ بیٹیاں اپنے ماں باپ کے گھر جتنا بھی رہیں یہ مسکراتی کھلکھلاتی پریاں اپنے بابل کے گھرسے نکل کر اپنے ساجن کا گھر بسا دیتی ہیں ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے