ادباردو سرگرمیاں

بزم صدف انٹرنیشنل: ایک مشن ایک خواب

شہاب الدین احمد

عید الفطر کے موقع پر بزم صدف انٹرنیشنل کے بانی اور چیئرمین شہاب الدین احمد نے  ایک پریس کانفرنس میں لوگوں کو خطاب کیا اور انھیں عید کی مبارکباد پیش کی اور امن اور خوشحالی کی دعا کرنے پر زور دیا.

 یہ کانفرنس اردو  پریمیوں کے لیے دنیا بھر میں تقریبا 7 ممالک میں لایو ٹیلیکاسٹ کے ذریعہ منعقد ہویی. اس خاص دن کی مناسبت سے انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ تعلیم کو فروغ دینا ہماری اولین ترجیح ہونی چاہئے، تعلیم ہماری بنیادی ضرورت ہے، یہ دنیا کے ساتھ باہمی تعلقات کو فروغ دینے کا بہترین ذریعہ ہیں. موصوف محترم نے اپنی تقریر میں کہا کہ  بزم صدف انٹرنیشنل ایک مشن، خواب، اور نئے اہداف کی طرف متوقع سفر کا نام ہے. ہم اسے ایک تحریک میں تبدیل کرنا چاہتے ہیں. اردو زبان، ادب اور ثقافت کو فروغ دینے اور انفرادی، سماجی اور ثقافتی شناخت کی وضاحت اور اسے پروان چڑھانے کے لئے ہم ایسا کرنا چاہتے ہیں.

انھوں نے مزید کہا کہ ہم ایسے تعلیمی اداروں کو قائم کرنا چاہتے ہیں، جہاں نوجوان اور عورتیں آسانی سے تعلیم حاصل کر سکیں، انھیں مختلف قسم کی سہولیات مہیا کی جا سکیں تاکہ وہ ملک و ملت کی خدمات انجام دینے میں شامل ہونے کے لئے خود کو تیارکر سکیں.

 تاہم، اس طرح کے منصوبوں کو عملی جامہ پہنانے  کے لئے مناسب وسائل کی ضرورت ہے. بہت غورو فکر کے بعد ہم نے یہ نتیجہ اخذ کیا ہے کہ ہم اپنے خوابوں کو حاصل  کر سکتے ہیں، اگر ہمارے پاس بہترین وسائل اور منزل کو پانے کے لئے ایک صاف سڑک کا نقشہ ہو.

انھوں نے اس سلسلے میں ایک بہترین تجویز بھی پیش کی اور کہا کہ ہم آبادی کے سائز پر غور کریں، اگر ہم اپنے آپ کو اس بات پر آمادہ کر لیں کہ ہم سال کے 365 دنوں میں ہر روز ایک انسان کی خوراک کے برابر بزم صدف انٹرنیشنل کو ایک متعینہ رقم دیں گے تو یقیناً اس طرح ایک سال میں یہ ایک بڑی رقم جمع ہو جائے گی. یہ صرف ایک تعلیمی ادارہ ہے لیکن مکمل یونیورسٹی قائم کرنے میں مدد نہیں کرے گا. یہ ضروری ہے کہ اس طرح کی ایک منظم منصوبہ کی جایے. بزم صدف انٹرنیشنل اس منصوبے کو شروع کرنا چاہتا ہے. ہم ان تمام لوگوں کا شکریہ ادا کرتے ہیں، جنھوں نے بزم صدف کی حمایت کے لئے اور بزم صدف انٹرنیشنل مشن میں شامل ہویے اور تاریخ رقم کی.

مزید دکھائیں

شہاب الدین احمد

مینیجنگ ایڈیٹر صدف

متعلقہ

Close