آج کا کالم

کیا کپڑے اتارنے سے ہی ‘بولڈ اور بیوٹی فل’ ہوں گی لڑکیاں؟

انیتا شرما

بالی وڈ اداکارہ نیہا دھوپيا نے سوشل میڈیا پر ‘So Basically … 6 Things There’s No Room For’ کے عنوان سے ایک ویڈیو کا شیر کیا ہے، جو کافی اچھا اور دیہان کھینچنے والا ہے. آج کی نوجوان، پڑھی لکھی اور آزادی- پسند نسل کو اپنی طرف متوجہ کرنے میں مکمل طور کام یاب۔۔

ویڈیو میں نیہا نے لڑکیوں کو بولڈ، بیوٹی، سٹرنگ اور فيرلیس بننے کی صلاح دی ہے، جو کہ درست ہے. ہر لڑکی میں یہ خصوصیات ہونے ضروری ہیں، اور لڑکوں میں بھی.نیہا نے ویڈیو میں شادی کا دباؤ جھیل رہی، سیكسلٹي چھپانے والی اور بچے نہ ہونے کا گلٹ رکھنے والی لڑکیوں کو ان سب دباؤ سے آزاد رہنے کے لئے کہا ہے. اس میں جتنے بھی مشورے نیہا نے دیے ہیں ، واقعی سوچنے پر مجبور کرتی ہیں کہ آخر کیوں لڑکیاں زندگی میں اتنا بوجھ لے کر زندگی گزاریں …؟ کیوں ہر بار اميد کا تھیلا انہی کے کندھے پر ٹانگا جائے ؟

نیہا پہلی نہیں ہیں، جنہوں نے خواتین میں بیداری کے لئے ایسا ویڈیو شیر کیا. ان سے پہلے تاپسي پنوں اور سورا بھاسکر، دیپکا پدوکون اور منوج واجپئی کے علاوہ کئی بڑے نام اس لسٹ میں شامل ہوتے رہے ہیں.

میں جب بھی اس طرح کی ویڈیو دیکھتی ہوں، کچھ باتیں ذہن میں گھومتی ہیں. سوچتی ہوں کہ جتنی بولڈنیس کے ساتھ یہ ویڈیو بنائے جاتے ہیں یا جس کشادہ دلی کی بات ان ويڈيو میں کی جاتی ہے، وہ شاید صرف شہری لڑکیوں تک محدود ہے. گاؤں قصبوں کی وہ لڑکیاں جو اکیلے گھر سے باہر تک نہیں جا سکتیں، جنہیں گھر کے معاملات میں بولنے کا حق نہیں ہے، جو سرکاری اسکول کے بعد صرف باورچی خانے تک محدود ہیں، جنہیں کبھی ‘پرایا دولت’ یا ‘گھر کی عزت’ کے علاوہ کچھ سمجھا یا سمجھایا ہی نہیں گیا، وہ نام نہاد دیویاں کس طرح اچانک تین منٹ کی ایک ویڈیو دیکھ کر ان رشتہ داروں اور معاشرے کے سامنے، جنہوں نے انہیں سالوں سے شرم کی چنری میں چھپا کر رکھا ہے، کیسے  اپنے آپ کو ‘ننگی’ کر سکتی ہیں؟

نیہا نے اس ویڈیو کے آخر میں اپنے کپڑے اتار کر پھینک دیے، لیکن سوال یہ ہے کہ کیا کپڑے اتارنے، شادی نہ کرنے اور شادی سے پہلے جسمانی ہونے ہی لڑکیاں ‘بولڈ اور بیوٹی فل’ ہوں گی؟ آخر ان سب کی بجائے انہیں یہ کیوں نہیں کہا جاتا کہ آپ تعلیم کے لئے جدو جہد کرو، گھر سے باہر کی دنیا کو سیکھنے کے لئے لڑو، شادی یا بچے  کرنے کے لئے نہیں، اپنا کریئر بنانے کے لئے لڑو۔

دوسری بات، ہر بار لڑکیوں کو ہی مشورہ کیوں دیا جاتا ہے. ہو سکتا ہے، ان ویڈیوز میں بالواسطہ طور پر لڑکوں کو بھی نشانہ بنایا جاتا ہو. اگر ایسا ہے، تو پھر میرا سوال ہے – بالواسطہ کیوں ، براہ راست طور پر کیوں نہیں…؟

ہر بار لڑکیوں کو مشورہ دیا جاتا ہے – دبو نہیں ، مکی بازی لڑو … ایسے نہیں ، ایسے رہو … ڈرو نہیں ، سہو نہیں اور بہت کچھ … مانا کہ اپنے لئے، آپ کی جنگ لڑکیوں کو خود ہی لڑنا ہوگا . لیکن پھر بھی کیا اس میں لڑکیوں کے علاوہ سماج کا کوئی رول نہیں … کیا یہ بات سماجی نظام، دقیانوسی تصورات کے ساتھ منسلک نہیں ہے؟

اگر ہم واقعی خواتین کے لئے انصاف اور مساوات چاہتے ہیں، تو ہمیں سمجھنا ہوگا کہ صرف خواتین کو بیدار کرنے سے ہم اپنا ہدف نہیں پا سکتے. ہمیں ان مردوں کو بھی آگاہ کرنا ہو گا، جو اس عدم مساوات کو فروغ دیتے ہیں . اس کے لئے ہم صرف خواتین پر مرکوز ویڈیو یا موضوعات پر بیداری سے کہیں زیادہ مردوں کے لیے اس کی وضاحت ضروری ہے.

تیسری بات، ایک آد ایسے ویڈیو بھی دیکھنے کو ملتے ہیں، جن میں مردوں کے لئے کوئی پیغام ہو. لیکن کبھی بھی انہیں ایسے پیغام نہیں دیے جاتے، جیسے خواتین – ‘یہ آپ کی مرضی ہے کہ آپ شادی کریں یا نہ کریں ‘، ‘شادی سے پہلے جنسی تعلقات کریں یا نہ کریں ‘، ‘بچے پیدا کریں یا نہ کریں ‘، یا تو خواتین میں اس طرح کی بیداری پھیلانے والا یہ طبقہ مان چکا ہے کہ مرد تو شادی سے پہلے کسی نہ کسی کے ساتھ جسمانی تعلق ہو ہی چکا ہوتا ہے. بس، ایک عورت نہیں ہوتی، تو اسے بھی اس علاقے میں آزادی ہونی چاہئے !جتنا میں اپنے معاشرے کو جانتی ہوں، مردوں پر بھی شادی اور بچے کی اتنا ہی دباؤ رہتا ہے.شادی کرنے اور بچے سے جڑے معاملات میں جتنا دباؤ خواتین پر ہے، مردوں پر بھی اتنی ہی ہے.

آخر میں ، میں صرف اتنا کہنا چاہتی ہوں کہ اگر بیداری پھیلاني ہے خواتین سے کہیں زیادہ مردوں کو بیدار کرنے کی ضرورت ہے. بھٹکنے سے بچتے ہوئے ہمیں یہ سوچنا ہوگا کہ ہم خواتین کو کس سمت میں آگاہ کریں. واقعی ہمارے ملک اور معاشرے کی خواتین کو آگاہ کرنے کے لئے اس طرح کے پیغامات کی ضرورت ہے.

یہ مصنف کی ذاتی رائے ہے۔
(اس ویب سائٹ کے مضامین کوعام کرنے میں ہمارا تعاون کیجیے۔)
Disclaimer: The opinions expressed within this article/piece are personal views of the author; and do not reflect the views of the Mazameen.com. The Mazameen.com does not assume any responsibility or liability for the same.)


مزید دکھائیں

متعلقہ

Close