کھیلنقطہ نظر

جیت کے جشن میں منصوبوں کے نعرے مت ٹھیلو!

رویش کمار

کسی کھلاڑی کی جیت پر جشن کھلاڑی کی طرح منایا جانا چاہئے. اس کھیل کے لئے منایا جانا چاہئے، نہ کہ ہندوستان کی سماجی مسائل کی تشخیص کے لئے کسی نعرے کے طور پر. پی وی سندھو کی جیت کا جشن ہم اسی طرح منانا پسند کریں گے. منا بھی رہے ہیں. کل تک جیسے بلوچستان کے بارے میں معلوم نہیں تھا اسی طرح بیڈمنٹن کے بارے میں بھی کم جانتے تھے، مگر پی وی سندھو کے کھیل سے لگا کہ اس کھیل کے ہم بھی کبھی چیمپئن ہونے والے رہے ہوں گے لیکن مقابلے سے ٹھیک پہلے اسکول بس مس ہو گئی تھی.

سندھو جب کھیل رہی تھی تب اس کے چوڑے کندھے پر ہم سب سوار ہو گئے. وہ بھی ہم سب ناكاروں کو لادے ہوئے مستی میں شاٹ پر شاٹ مارے جا رہی تھی. جاپان بھی میڈل جیتنے والے ملکوں میں سے ہے. ایک آدھ گیم میں نہ بھی جیتے تو کیا فرق پڑتا ہے؟ ایسا ہی لگا جب میں نے سندھو کے سامنے جاپان کی کھلاڑی کو کھیلتے دیکھا. اس کے کندھے پر کوئی بوجھ ہی نہیں تھا، تو وہ سندھو کے شاٹ کے سامنے لڑکھڑا گئی. سندھو ہم سب کا بوجھ اٹھائے کھڑی رہ گئی.

سندھو کے جیتتے ہی ہم سب اس کے کندھے سے اترے اور ادھر ادھر بھاگنے لگے، ناچنے لگے، گانے لگے. ایسا لگا کہ ‘سندھو راشٹریہ’ کا خواب شرمندہ تعبیر ہو گیا ہے اور اب ‘س’ کو ‘ہ’ نہیں ‘س’ ہی پڑھا جا رہا ہے! پی وی سندھو کی جیت پر بھاری ‘گورو سینا’ میدان میں اتر آئی ہے اور جم کر گوروگان ہونے لگا. مبارکبادیوں کا تانتا لگنے لگا. ہم ایسے جھومے جیسے سندھو کی فتح کے پیچھے صدیوں سے گاؤں گلی میں بکھری پڑی کھیلوں کی سہولیات کا ہاتھ ہے. بھارت میں بیڈمنٹن کے ہی کھلاڑی پائے جاتے ہیں. دن بھر دفتر کی تھکاوٹ اور توند کے ابھار سے نجات حاصل کرنے کے لئے جم خانہ سے لے کر چت خانہ کلب تک میں کھیلنے والے پی وی سندھو کے پرکھوں اور دوستوں کی  عظمت وفضیلت اور دعاؤں سے سندھو جیتی ہے. گزشتہ ہی بجٹ میں ہندوستان کو بیڈمنٹن سربراہ ملک قرار دیا جا چکا ہے. امتحانوں میں مضامین لکھتے لکھتے طالب علم اگلی سطر میں مچل اٹھتا ہے کہ بھارت ہی وہ ملک جہاں وزیر کھیل نہ بنانے پر وزیر دفاع استعفی دے دیتے ہیں!

سندھو کو ساجھی مان کر ہم دیپا کی قسم کھاتے ہیں کہ ببیتا کی ہار کا بدلہ لیں گے لیکن اس وقت ہم بھارت کے لوگ بہت خوش ہیں اور پھول والے طیارہ سے پلیلا گوپی چند پر پھولوں کی بارش کرنا چاہتے ہیں مگر رات ہونے کی وجہ سے ایئر ٹریفک کنٹرول نے اجازت نہیں دی تو ہم لوگ دھرنے پر بیٹھ کر گوپی چند کے لئے بھارت رتن کا مطالبہ کرنے لگتے ہیں. گوپی چند باہر آتے ہیں اور ہمیں شٹ اپ کہتے ہوئے ہمارے مطالبہ کو ٹھکرا دیتے ہیں. وجہ پوچھنے پر کہتے ہیں کہ مجھے کوک کی تشہیر نہیں کرنی ہے اس لئے مجھے بھارت رتن نہیں چاہئے. ایسا کوچ کسی بیڈمنٹن  سربراہ ملک میں ہی ہو سکتا ہے.

لہذا مانگ وانگ چھوڑ کر ہم پھر سے آہو- آہو کرنے لگتے ہیں. پی وی سندھو کی جیت ہماری جیت ہے. آنے دو اب کی سردی، پارکنگ میں نیٹ تان کر پریکٹس شروع کر دیں گے اور پارکنگ کے لئے کہیں اور گھس جائیں گے. ہاں اب تو بجلی بھی سرپلس ہے اس لئے سو واٹ کے بلب کی جگہ فلڈ لائٹ لگا کر کھیلیں گی. انڈور- آؤٹ ڈور بیڈمنٹن کا ہی شور ہوگا … صبر کرو … سب ہو گا.

میرے ہم وطنوں، آپ سے ایک گزارش ہے. سندھو اور ساکشی کی جیت پر فاتح کی طرح ناچو لیکن اس بہانے بیچ بیچ میں سرکاری اور سماجی منصوبوں کے نعرہ مت ٹھیلو. سوشل میڈیا پر کوئی اسی بہانے بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاؤ کی جے بول رہا ہے، کوئی ان کھلاڑیوں کو بہن قرار دے کر رکشا بندھن پر بہن کا تحفہ بتا رہا ہے تو کوئی جنسی تناسب کے اعداد و شمار. حضرات … ان کی کامیابی کسی سرکاری منصوبہ بندی کی کامیابی نہیں ہے. نہ ہی ان کی جیت سے ہمارا معاشرہ راتوں رات سدھر جانے والا ہے. اگر ایسا ہونے والا ہے تو ہمارے سامنے پی ٹی اوشا کی کامیابی کے بعد لڑکیوں کو لے کر معاشرے میں آئی تبدیلی کا رپورٹ کارڈ پیش کیجئے. جب ہم پی ٹی اوشا کے بعد نہیں سدھرے تو سندھو کے بعد کس طرح سدھر جائیں گے؟

مجھے یقین ہے سندھو اور ساکشی  کی کامیابی پر ناچنے والے لوگ کل سے جب اپنے بیٹوں کے لئے بہو دیکھنے جائیں گے تو سندھو یا ساکشی نہیں لائیں گے کیونکہ ایسی بیٹیاں جہیز کے ساتھ نہیں آتی ہیں. مجھے یہ بھی یقین ہے کہ نوے فیصد والدین اس جوش میں بھی جہیز کا نقصان نہیں اٹھائیں گے. مجھے یقین ہے کہ ہمارے نوے فیصد نوجوان اپنے ماں باپ کو جہیز لینے سے انکار کرکے  والد کی اطاعت کرنے کی بھارتی ثقافت کی روایت کو نہیں توڑیں گے. اس لئے دوستو سندھو اور ساکشی کی جیت کا جشن ‘گلٹ مفت’ یعنی جرم آزاد ہو کر منائیں. اب جیت گئے ہیں تو سندھو کے کندھے سے اترئیے. اس کے کندھے پر منصوبوں کے نعرہ مت لادیئے. اس جیت کو ایک کھلاڑی کی پریکٹس کی جیت سمجھ کر منائیے .. گائیے … جے سندھو، جے ساکشی، جے ہند.

مزید دکھائیں

رویش کمار

مضمون نگار ہندوستان کے معروف صحافی اور ٹیلی وژن اینکر ہیں۔

متعلقہ

Close