براؤزنگ زمرہ

تحقیق و تنقید

’روح سخن کا ترجمان‘ برقیؔ اعظمی

احمد علی برقیؔ صاحب نے جس سلیقے سے مشاہدات، محسوسات، جذبات، حالات اور خیالات کا فنکارانہ اظہار کیا ہے وہ کلاسیکی ادبی روایت سے کماحقہہ و اقفیت، ذاتی شرافت،…

باصر کاظمی کی انفرادیت

باصر کاظمی کی شاعری اردو کی جدید شاعری میں انفرادی حیثیت رکھتی ہے اور بحیثیت شاعر یہ معتقد انسانیت ہی نہیں انسان پرست بھی ہیں جن کے مداحوں اور دوستوں کا حلقہ…

کہانی: پاپولر لٹریچر کی

آج کا زمانہ تو وہ ہیں کہ لفظوں کی گنتی کے مطابق لٹریچر لکھا جا رہا ہیں 20لفظوں کی کہانی 100لفظوں کی کہانی اس کا ادب پر آنے والے وقت میں کیا اثر ہوگا ؟ یہ…

ادب  جائزہ: 2018

 سیپ کا ایک شمارہ بھی اِس برس سامنے آیا سیپ ایک عہدکا نام ادب دوست ارشد نعیم کی اِدارت میں اپنا کھویا ہوا وقار پھر بحال کر رہا ہے وہ اِسے تسلسل کے ساتھ لا…

جگن ناتھ آزاد کی نظمیہ شاعری

جگن ناتھ آزاد کی نظموں میں بالخصوص اور غزلوں میں بالعموم بیانیہ اسلوب شعر کی کارفرمائی ہے۔ انہوں نے جس نوع کے جذبات اور احساسات کی ترجمانی کی ہے اس کے لیے…

فضل جاوید: پیروڈی کا نقش گرمحقق

اپنی تازہ مطبوعہ کتاب ’اردو پیروڈی‘، ’ شگوفہ پیروڈی نمبر‘ اور پیروڈی پر نصابی مضمون برائے ایم اے اردو، سال آخرکے مابین فضل جاوید پیروڈی کے ایک بلند پایہ…

ساحر ہوشیار پوری

شاعروں میں ساحر لدھیانوی صاحب کوجو شہرت نصیب ہوئی ان کے بالمقابل ان کے ہمنام ساحر ہوشیار پوری کو اتنی ہی گمنامی ملی، شہرت دی بھی تو ان دیاروں نے جہاں سے ادب…

جوگندر پال کا تخلیقی سفر

جوگندر پال نے ادبی رسائل میں ۱۹۴۵ء سے لکھنا شروع کیا۔ ابتدا افسانے سے کی۔ ان کے افسانوں کا پہلا مجموعہ ۱۹۶۱ءمیں شائع ہوا۔ تاہم انہوں نے ناول بھی اسی دور میں…