مذہبی مضامین

حج کا آسان طریقہ

آپ کو اللہ تعالی نے شہر نبی ﷺکی زیارت کا موقع عطا کیا۔ اس پہ  اللہ کا شکربجالائیں ساتھ ہی نبی ﷺ سے ساری کائنات سے زیادہ حتی کہ اپنی جان سے بھی زیادہ محبت کرنے کا عزم مصمم کریں ۔ آپ ﷺ سے محبت ایمان کا حصہ ہے ۔ محبت کی علامات میں سے ہے کہ آپ ﷺ کی سنت کا علم حاصل کیاجائے ، اس پہ عمل کیاجائے اور دوسروں تک اس کو پہنچایا جائے ۔

مزید پڑھیں >>

کیا ظلم کی آندھیاں حق کا چراغ بجھا سکتی ہیں؟

(قسم ہے اس دن کی جب) جو سختیاں وہ اہل ایمان پر کر رہے تھے، ان کو اپنے سامنے دیکھ رہے ہوں گے۔ ان کو مومنوں کی یہی بات بری لگتی تھی کہ وہ اللہ پر ایمان لائے ہوئے تھے… وہ اللہ جو غالب اور قابل ستائش ہے، وہی جس کی آسمانوں اور زمین پر بادشاہت ہے۔ اللہ ہر چیز پر قادر ہے‘‘۔

مزید پڑھیں >>

مسجد نبوی کی زیارت کے آداب واحکام

مدینہ روئے زمین کی مقدس سرزمین ہے، اس کے مختلف اسماء ہیں مثلا طابہ، طیبہ، دار، ایمان،دارہجرہ وغیرہ۔عام طور سے اس شہر کو مدینہ منورہ کے نام سے جانا جاتا ہے مگر اس کا استعمال سلف کے یہاں نہیں ملتا۔ جب ہم مدینہ منورہ کہتے ہیں تو اس سے تمام اسلامی ملک مراد لیا جائے گا کیونکہ اسلام نے ساری جگہوں کو روشن کردیا، اس لئے ایک خاص وصف نبویہ سے مدینہ کومتصف کرنا بہترہے ۔

مزید پڑھیں >>

اہل ایمان ظالموں اور جباروں کیلئے نرم چارہ نہیں ہوتے

عام طور پر بزدلی کی کوکھ سے ظالم اور بدمعاش جنم لیتے ہیں ۔ جس معاشرہ میں بزدلی نہیں ہوتی۔ ظلم و جبر خواہ کسی پر ہو برداشت نہیں کیا جاتا۔ وہاں  ظالموں اور بدمعاشوں کی ہمت کسی پر جبر وظلم کرنے کی نہیں ہوتی، لہٰذا معاشرہ میں ایسے لوگ ہونے چاہئے جو ظلم و بدی کا ڈٹ کر مقابلہ کریں ۔

مزید پڑھیں >>

حج افراد کا مسنون طریقہ

حج کے مہینوں میں (شوال ،ذی قعدہ، ذی الحجہ) صرف حج کی نیت کریں گے۔  مکہ والے اگر حج افراد یا قران کریں تو اپنی رہائش سے ہی احرام باندھیں گے۔  احرام کے وقت غسل کرنا اور بدن پہ خوشبو لگانا مسنون ہے۔  واضح رہے حج یا عمرے میں داخل ہونے کی نیت کرنے کواحرام کہاجاتاہے۔  نیت کے الفاظ زبان سے اس طرح کہے جائیں گے۔

مزید پڑھیں >>

خانہ کعبہ کی افضلیت و اہمیت

حج ایک عظیم عبادت ہے۔ اللہ کی عبادتِ عظمیٰ ہے جس میں بے پناہ اسرار و فضائل ہیں ۔  حج اسلام کا پانچواں رکن ہے ۔  9  ھ میں فرض ہوا اس سے قبل مستحب تھا۔  اسکی فرضیت قطعی ہے۔ جو اسکی فرضیت کا منکر ہو وہ کافر ہے ۔ پوری عمر میں حج ایک بار فرض ہے اسکے علاوہ نفل۔ 

مزید پڑھیں >>

دینی مدارس:ملت ِ اسلامیہ کے لئے عظیم نعمت!

 دینی مدارس کی اہمیت پر ہم نے دنیا کے دو عظیم مفکرین کے اقتباسات پیش کئے ،باقی مدارس دینیہ کی عظمت واہمیت بہت زیادہ ہے۔اور ان مدارس کا وجود ہمارے لئے نہایت ضروری ہے۔معمولی چھپروں سے لے کر بلند وبالا عمارتوں میں نظر آنے والے یہ مدارس دراصل اسلام کے مضبوط قلعے ہیں ،اور یہ چھوٹے چھوٹے بچے جو اپنی عمروں کے قیمتی لمحات کو اور اپنی زندگی کی حسین بہاروں کو مدارس کی چہار دیواری میں لگادیتے ہیں وہ ہمارے محسن اور ہمارے ایمان وعقیدہ کے محافظ ہیں ۔

مزید پڑھیں >>

شریعت پر عمل ہمارا آئینی حق ہے!

مسلمانو! یہ دراصل حکومت کی ایک سازشی پالیسی اور حکمت عملی ہےتا کہ مسلمانوں کو ان کے دینی ومذہبی مسائل میں الجھا کر اپنی ناکامیوں وکوتاہیوں کی پر دہ پوشی کی جائے نیزان کے ترقیاتی منصوبوں کو ناکام بنادیاجائے اور مسلمانوں کو آپس میں لڑا کر ان کی اتحادی طاقت کو چورہ چورہ کرکے ووٹ بینک کی راہ ہموار کرلی جائے اور انہیں حاشیہ پر رکھ کر اس ملک میں حکومت کی جائے۔ 

مزید پڑھیں >>

حضرت یونس ؑ مچھلی کے پیٹ سے باہر کیسے ہوئے؟

قوم نے توبہ کے ساتھ ساتھ حضرت یونس علیہ السلام کی تلاش بھی شدت سے جاری رکھی۔ حتیٰ کہ انھیں سمندر کے کنارے تلاش کرلیا۔ ادھر اللہ تعالیٰ نے حضرت یونس علیہ السلام کو واپس اسی بستی یعنی نینوا میں جانے کا حکم دیا۔ چنانچہ جیسے ہی آپ وہاں پہنچے لوگ دیوانہ وار آپ کی طرف لپکے اور ایمان لے آئے۔

مزید پڑھیں >>

حج نہ کرنے کے غیر شرعی اعذار وبہانے

سب سے پہلے یہ بات جان لینا چاہئے کہ احادیث مبارکہ میں ان لوگوں پر سخت وعیدیں وارد ہوئی ہیں جو استطاعت، وسعت کے باوجود بلا وجہ یا غیر معقول وغیر مشروع اعذار کی بناء پر بزعم خویش اپنے تئیں حج کو ساقط کر لیتے ہیں ، اس لئے ان لوگوں سے گذارش ہیجو اس سال اس اہم فریضہ کی ادائیگی سے رہ گئے ہیں وہ ہر گز آئندہ اس سلسلے میں تاخیر نہ کریں اور عقاب خدواندی کے مستحق نہ بنیں ۔

مزید پڑھیں >>