مذہبی مضامین

نماز کا مقصد اور فوائد (دوسری قسط)

 انتخابِ امیر: انسان اجتماعی زندگی گزارنے پر مجبور ہے اور اجتماعی زندگی کے ہر مرکز کیلئے … خاندان ہو یا قبیلہ، محلہ ہو یا بستی، شہر ہو یا ملک … ایک سربراہ کی ضرورت ہوگی۔ اب ضرورت ہے کہ ملک کے اندر جگہ جگہ ایسے مراکز قائم ہوں جہاں سربراہوں کو قیادت کی اور عوام کو سمع و طاعت کی تربیت دی جائے اور آپس میں ایک دوسرے کے حقوق کی نگہداشت کی عملی تعلیم دی جائے تاکہ ایک خاندان سے لے کر ملک تک کے باشندوں کو امن و سکون کی زندگی بسر کرنا نصیب ہو۔

مزید پڑھیں >>

غیبت ایک قبیح جرم

غیبت ایک ناجائز، قبیح اور حرام فعل ہے، جس کی قباحت و شناعت کتاب و سنت کے اندر واضح ہے،چنانچہ یہی وجہ ہے کہ ایسے لوگوں پر لعنت وملامت کی گئی ہے جوایک دوسرے کی غیبت اور چغلخوری کرتے ہیں ،اور ادھر کی بات ادھر پھیلا کریا ایک دوسرے کی راز کو فاش کرکے سماج میں فتنہ وفساد پھیلانے کا ذریعہ وسبب بنتے ہیں نیز آپسی دوستانہ و یارانہ تعلقات کو خراب کرتے نیز ایسا کرکے معاشرے کے اندر برائیوں ، بے حیائیوں اور فحاشیوں کو عروج دیتے ہیں۔

مزید پڑھیں >>

چھوڑ کے قرآں، جہل ِ جہاں پر کتنے برس برباد کیے!

قرآن کا تصور علم نہایت وسیع، بسیط اور محیط ہے۔ وہ ہم کو دو ذرائع علم کی خبر دیتا ہے۔ وحی اور تجربہ۔ اور دونوں  کے درمیان لازمی دوستی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ وہ ہمیں یہ دعوت دیتا ہے کہ فطرت کا مشاہدہ اور مطالعہ ہم یہ سوچتے ہوئے کریں کہ اس میں بیان کی گئی وحی کی سچائیاں مثلاً توحید، اور آخرت فی ا لواقع ہدایت کی نشانیاں ہیں ۔ مثلاً ’’اے رسول کہہ دیجیے کہ ذرا دیکھو تو سہی کہ آسمانوں اور زمینوں میں خالق و مالک اللہ تبارک و تعالیٰ کی کیا کچھ نشانیاں ہیں !

مزید پڑھیں >>

انسان اور زمین کی حکومت (قسط اول)

ایسی لاتعداد کہکشائیں آسمانوں میں موجود ہیں جس تک سائنس کی دسترس اب تک ممکن نہیں ہوئی اللہ ہی ہے اس کا خالق اور بنانے والا ہے۔ مکہ کے کافر رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے کہتے تھے کہ اللہ کیسے پیدا کرے گا انسان کو جب وہ مٹی میں غرق ہو جائیں گے بلکہ مٹی میںگل مل جائیں گے تو اس پر اللہ کافروں سے فرماتا ہے انسان کو دوبارہ پیدا کرنا مشکل ہے یا اس اتنی بڑی کائنات کو پیدا کرنا بڑا کام تھا۔ یہ ذہن میں رہے کہ کافر بھی مانتے تھے کہ کا ئنات کا خالق اللہ ہے۔

مزید پڑھیں >>

مجھے ہے حکم اذاں لاالہٰ الااللہ

قرآن مجیدواحادیث طیبہ میں آذان کاذکر موجود ہے اور تا ریخ میں بھی کئی عبرت ناک ودلچسپ واقعات ہیں ، امام زہری فر ماتے ہیں کی قر آن مجیدکی یہ آیت مبار کہ آذان کی اہمیت وفضیلت بیان کر تی ہے وَمَنْ اَحْسَنُ قَوْ لاً مِمَّنْ دَعَآ اِلَی ا للّٰہِ وَعَمِلَ صَا لِحًاوَّ قَالَ اِ نَّنِیْ مِنَ الْمُسْلِمِیْنَ۔ تر جمہ:اس سے اچھی بات کس کی جو اللہ کی مخلوق کو نیکی کیطرف بلائے اور نیک کام کرے اور یہ کہے کہ میں مسلمانوں میں ہوں ۔ (کنزالایمان)

مزید پڑھیں >>

ایک بری عادت جو قابل ترک ہے!

 آج کل اس طرح قرأت کرنا عام ہوچکا ہے، اور لوگ اسی کے عادی ہورہے ہیں ؛ اس لیے یہ چیز قابلِ ترک ہے، بل کہ یہ چیز ائمہ کو بتائی جائے کہ کبھی ایسا کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے، البتہ ایسا کرنے میں معنی اور مفہوم کی ضرور رعایت ہونی چاہیے، لیکن بہتر اور اولی یہ ہے کہ پوری سورت پڑھی جائے، چاہے وہ کوئی بھی سورت ہو، البتہ مسنون قرأت اور مقتدیوں کا خیال ضرور کیا جائے۔

مزید پڑھیں >>

بسنت اور پتنگ بازی، ایک غیر شرعی عمل

ضروری ہے خصوصا ہمارا نوجوان معاشرہ ملک کی باسیوں کی طرح اس کی فضولیات اور لغویات اور ہندوانہ رسوم ورواج کی ادائیگی میں مبتلا نہ ہو، اپنے وقت کو قیمتی جانیں ، اس کو طاعت عبادت، حصول علم میں صرف کرے، اللہ اوراس کے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی ناراضگی کو دعوت دینے والے امور کی انجام دہی اور اپنے عمر عزیز کے لمحات کو ضیاع اور نقصان سے بچائے جس کے حوالے سے سوال ہوگا۔

مزید پڑھیں >>

اسلام میں لباس و شرم و حیا کا تصوّر

لباس کے بارے میں قرآن میں متعدد جگہ تفصیل کے ساتھ ذکر ملتاہے لباس کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ ستر کے حصّوں کو چھپالے جو لباس اس مقصد کو پورا نہ کرے سرے سے وہ لباس ہی نہیں کیونکہ وہ لباس اپنا بنیادی مقصد پورا نہیں کر رہا ہے جس کے لئے وہ سلایا، بنایا گیا ہے، بیشک یہی لباس انسان اور باقی تمام جانوروں میں فرق ظاہر کرنے کا پہلا اور آخری ذریعہ بھی ہے یہی وجہ ہے غیر مذہب، جنگلی انسانوں نے جو غاروں، جنگلوں میں رہا کرتے تھے وہ کپڑا میسر نہ ہونے کے باوجود و اپنے ستر کو ڈھاپنے کی کوشش میں مصروف رہتے تھے وہ بھی کپڑا نہ ملنے کے باوجود پتّوں سے اپنے ستر چھپائے رہتے تھے۔

مزید پڑھیں >>

اسلام میں امن، ترقی اور نجات کا تصور

اپنے ہم وطنوں کو بتانے کی ضرورت ہیکہ کسطرح سودی نظام'کالابازاری' رشوت خوری 'کرپشن 'ذخیرہ اندوزی نے ملک کی ترقی کو خطرے میں ڈالا هوا هے - اسلام کا معاشی نظام' زکوٰۃ کا اجتماعی نظم' غیر سودی لین دین 'شفاف تجارت کس طرح ملک کو خوشحالی سے ہمکنار کرتی ہیں-  ہمیں بتانے کی ضرورت هیکہ نجات کا مطلب صرف اس دنیا کی پریشانیوں سے چھٹکارا پانا نہیں ہے

مزید پڑھیں >>

رزق کے معاملے میں اللہ پر بھروسہ (دوسری قسط)

  توکل نصف دین ہے، دوسرا نصف دعا و اِنابت (یعنی اللہ تعالیٰ سے مانگنا اور رونا اور گڑگڑانا) دین اللہ سے طلب کرنے اور عبادت کا نام ہے اور اللہ تعالیٰ پر بھروسہ توکل مدد طلب کرنے ہی کے مترادف ہے اور انابت و توجہ الی اللہ تو عبادت ہے ہی۔ اولیاء اللہ بالخصوص ایمان باللہ، اس کے دین کی مدد اوراعلاء کلمۃ اللہ اور جہاد میں اس کے حکموں کو نافذ کرنے میں ، غرض ہر چیز میں اللہ تعالیٰ ہی پر بھروسہ کرتے ہیں یعنی ان کی نظر اسباب نے زیادہ نصرت خداوندی اور غیبی مدد پر ہوتی ہے۔

مزید پڑھیں >>