مذہبی مضامین

طلاق کی شرعی حیثیت

شریعت نے گر چہ طلاق کو آخری حل کے طور پر استعمال کرنے کی اجازت دی ہے ؛ لیکن طلاق دینے کے مختلف درجات اور طریقے متعین کئے ہیں جس طریقۂ طلاق میں بآسانی نکاح کو دوبارہ بحال کیا جاسکتا ہو اور عورت پر سے مرد کا اختیار کم سے کم ختم ہوتا ہو اس کو ’’احسن ‘‘پھر اس سے کم درجے کو ’’حسن ‘‘اور اس کے بعد والے درجے کو’’ طلاقِ بائن ‘‘یا بدعی کہا جاتا ہے۔

مزید پڑھیں >>

ربیع الاوّل کا پیغام

ہم سب ربیع الاول کے پیغامِ محمدی کو اپنے سینے سے لگائیں۔ ربیع الاول کے جشن جلوسِ محمدی اور جلسوں کے وقت اپنا محاسبہ کریں، جائزہ لیں کہ ہمارے اندر تعلیماتِ رسول اللہ ﷺ کا عملی حصہ کتنا پایا جاتا ہے۔ اللہ ہم تمام مسلمانوں کو عمل کی توفیقِ رفیق عطا فرمائے۔ آٓمین

مزید پڑھیں >>

عقد نکاح  کا مسنون طریقہ

جائز طریقے سے باہم ملنے کا نام نکاح ہے، اسلام میں اس نکاح کی بڑی اہمیت ہے اسی سے نسل انسانی آگے بڑھی اور بڑھ رہی ہے اوریہ مومن ومسلم کے ایمان کی تکمیل کا باعث ہے۔ اس کا  اہم مقصد عفت وعصمت کی حفاظت ہے۔یہ انسانی زندگی کی اہم ترین ضرورت ہے اور اللہ کی طرف سے اس کے بندوں کے لئے نایاب تحفہ ہے۔ اول وآخر سارے انبیاء نے شادی کی اور اپنی اپنی امت کو شادی کا پیغام دیا تاکہ انسان اپنی عزت وآبرو کی حفاظت کرے اور جائز طریقے سے اپنی خواہشات پوری کرے۔

مزید پڑھیں >>

دہشت گردی

یہ امیج تمام تر روشن خیالی اور سیکولرزم اور ہیومنزم (انسانیت پروری) کے ارتقاء کے باوجود آج مغربی ثقافت کی ذہنی تشکیل کا حصہ بن چکا ہے۔ بالیقین ایسی وجوہات موجود ہیں جنہوں نے اس امیج سے جدید زمانے میں نئے کارنامے انجام دلوائے ہیں۔ لیکن آئیے ہم انسانی زندگی کو نقصان نہ پہنچانے اور تمام بنی نوع انسان کے امن و سکون سے رہنے کے حقوق کا احترام کرنے کے بارے میں اسلامی تعلیمات پر ایک نگاہ ڈالیں۔

مزید پڑھیں >>

موسم سرما اور اسلامی ہدایات

اسلام وہ  کامل ومکمل مذہب جو انسانیت کی تعلیم دیتاہے، اسلام کے بغیر انسانیت نوازی کا کوئی تصور نہیں کیاجاسکتا؛یہی وجہ ہے کہ دین اسلام میں جہاں اپنی ذات سے متعلق حقوق بیان کیے گئے وہیں دوسروں کے حوالے سے عائد ہونے والے فرائض کی نشان دہی بھی کی گئی  ؛لہذا موسم سرما کی مناسبت سے ہم ان فاقہ کش، نیم برہنہ محتاجوں ، فقیروں اور مسکینوں کو ہرگز نہ بھولیں جوکس مپرسی کی وجہ سےسردی کی خنک راتوں میں ٹھٹر کر رہ جاتے ہیں اور گرمی حاصل کرنے کا کوئی سامان نہیں پاتے۔

مزید پڑھیں >>

ایک مسلمان کا مقصدِ زندگی کیا ہو؟

مسلمانوں کو چاہیے کہ وہ خواب غفلت سے بیدار ہوجائیں ؛ اپنی جسمانی،  علمی و مالی تمامتر صلاحیتوں کو اس عظیم مقصد کی حصولیابی کے لئے استعمال کریں۔ اللہ کی اطاعت کے ذریعہ اس کی رضا حاصل کرنا اور دعوت دین اور  اس راہ کی جد وجہد کے ذریعہ اسلام کو زندہ اور غالب کرنے کی مستقل فکر کرنا، یہی وہ مقاصد ہیں جن کے لئے ایک مسلمان کو جینا و مرنا چاہیے اور باقی تمام مقاصدکو ان عظیم مقاصد کے تابع رکھنا چاہیے۔

مزید پڑھیں >>

مومن کی بہترین صفات: غصہ کو پی جانا اور معاف کردینا

معاف کردینا نفس کو مغلوب کردینا سب سے بڑی بہادری ہے ہزا روں دین کے دشمنوں کو مارنا آسان ہے نفس امارہ کو مارنا بہت مشکل ہے نفس گنا ہوں پر امادہ کر نے والا،بہت حکم کر نے والاہے و لیکن اس کے برعکس دشمن کے ساتھ نیکی کا عمل کرنا،اچھا سلوک کرنا، مہربانی کا برتاؤ کرنا،یہ بہت ہمت کے کام ہیں اللہ تما م مسلمانوں کو اپنے اندر یہ صفت پیدا کرنے اور عمل کرنے کی توفیق عطا فرمائے آمین

مزید پڑھیں >>

شیطان انسان کا دشمن ہے اور انسان شیطان کا

پہلی حقیقت تو یہ واضح ہوتی ہے کہ انسان کی حیثیت اس دنیا میں خدا کے خلیفہ اور نائب کی ہے۔ یہ بات قرآن مجید کے الفاظ میں نہایت واضح طور پر کہی گئی ہے۔ اس خلافت و نیابت کی حقیقت پر غور کیجئے تو معلوم ہوگا کہ اس کے کچھ لازمی تقاضے ہیں جن کے پورے ہوئے بغیر خلافت کا تصور مکمل نہیں ہوسکتا۔ ہمارے نزدیک یہ تقاضے بالاجمال یہ ہیں ۔

مزید پڑھیں >>

قران میں سب سے عظیم قَسم

آسمان پر اربوں کی تعداد میں ستارے سیارے اور دیگر کرے موجود ھیں اور انکے مداروں کے فاصلے ایک ایسی خاص ترتیب سے اپنی اپنی جگہ قائم ھیں جس میں زرہ بھر فرق، یا خلل نھیں اور دوسری جانب اس بات پر غور کیجیئے کہ قرا نے 1400 سال پہلے کہا ھم قسم کھاتے ھیں مواقع النجوم کی، اور اگر تمھیں اس بات کا علم ھوجاۓ کہ مواقع النجوم کیا ھیں تو تم دیکھو گے کہ یہ ایک عظیم قسم ھے۔

مزید پڑھیں >>

مجاہدۃ النفس: وقت کی اہم ضرورت

جو شخص چاہتاہے کہ اللہ تعالیٰ کے قرب سے مشرف ہو تو اسے چاہیے کہ اپنے جسم کو اپنی خواہش کے خلاف رکھے اس لیے کہ کوئی عبادت بندہ کو اللہ تبارک و تعالیٰ سے اتنا قریب نہیں کرتی جتنا ہوائے نفس کی مخالفت سے قرب حاصل ہوتا ہے، خواہش کی مخالفت کرنے والا ہی اللہ تعالیٰ کے نزدیک زیادہ محبوب و مقرب ہے۔

مزید پڑھیں >>