ﮨﻮﺗﮯ ﺟﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ !

ﻣﻌﺮﮐﮧ ﮐﺮﺑﻼ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺯﻭﺍﻝ ﺍﺳﭙﯿﻦ،ﺧﺎﺗﻤﮧ ﺧﻼﻓﺖ ﺗﺮﮐﺴﺘﺎﻥ ﮨﻮ ﯾﺎ ﻋﺮﺍﻕ ﻭ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺗﺒﺎﮨﯽ، ﻣﺼﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﻮﺍﻥﺍﻟﻤﺴﻠﻮﻥ ﮐﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﺎ ﺧﺎﺗﻤﮧ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺷﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﻋﺶﮐﮯ ﻇﻢ ﻭﺳﺘﻢ ، ﮨﺮ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻭﮨﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻣﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﮯﺟﻮ ﺍﺭﺑﺎﺏ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ ﮐﮯ ﺩﺭﯾﭽﻮﮞ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﮨﻤﺎﺭﮮﻧﻈﺮﻭﮞ ﺗﮏ ﭘﮩﻮﻧﭽﯽ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍٓﭘﺴﯽ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕﻣﯿﮟ ﺍﻟﺠﮭﺎ ﮐﺮﮐﻤﺰﻭﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔

ﭼﻨﺪ ﺩﻧﻮﮞ ﻗﺒﻞﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﮔﺮﻭﮦ ﻧﮯ ﻭﮌﻟﺪﺱ ﺻﻮﻓﯽ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﮐﺎﺍﻧﻌﻘﺎﺩﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﺮﯾﻨﺪﺭ ﻣﻮﺩﯼ ﮐﻮ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼﮔﺌﯽ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﺱ ﮔﺮﻭﮦ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻓﺘﻮﮮﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﻠﮑﺮ ﺍﺱﭘﺮﻭﮔﺮﺍﻡ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺍﻧﮑﺎ ﻣﻮﻗﻒ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﻧﮩﯿﮟﮐﯽ ﺍﻭﺭﻧﺎ ﮨﯽ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻠﺖ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﮐﺎ ﺑﺎﻃﻨﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﮨﺮ ﺧﻮﺍﺹﻭﻋﺎﻡ ﮐﯿﺴﺎﻣﻨﮯ ﻇﺎ ﮨﺮ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﻣﺎﺗﺎﮐﯽ ﺟﺌﮯ ﻧﮧ ﮐﮩﻨﮯ ﭘﺮ ﺍﺳﺪﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﯾﺴﯽ ﮐﺎﺑﯿﺎﻥ ﺟﺲ ﻣﯿﮟﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺍﻧﮑﯽ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮﺩﻭﺳﺮﺍ ﺍﻧﮑﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻣﯿﮟ، ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺣﻖ ﮔﻮ ﮐﮧ ﺭﮨﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﯿﻮﻗﻮﻑ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻃﺒﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻤﺎﺑﮭﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺏ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﯿﺴﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯﮐﮧﺍﺱ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﺖ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﮐﯽ ﻣﺘﻔﻘﮧ ﺭﺍﺋﮯ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ﯾﮧ ﺣﺎﻝ ﮨﮯ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻣﺘﻤﺪﻥ، ﻣﻨﻈﻢ ﺍﻭﺭ ﻣﮩﺬﺏﻗﻮﻡ ﮐﺎ ۔ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﻦ ﭘﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺮﻗﮯ ﮐﮯﻋﻠﻤﺎ ﺑﯿﭩﮭﺘﮯ ﺍﻭﺭﺍﺟﻤﻊ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﮐﺴﯽ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﭘﺮﭘﮩﻮﻧﭽﺘﮯ؟

ﺟﻨﮓ ﺑﺪﺭ ﮐﯽ ﺻﻒ ﺑﻨﺪﯼ ﯾﺎﺩ ﮐﯿﺠﺌﮯ ﮐﮧﻣﺤﺪﺍﻟﺮﻭﻝ ﺍﻟﻠﮧؐ ﻧﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺲ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺻﻒﺑﻨﺪ ﮐﯿﺎ ﻭﯾﺴﯽ ﺻﻒ ﺑﻨﺪﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟﺩﯾﮑﮭﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﺟﺎﮨﻠﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮒ ﺟﻨﮓ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﻔﺮﺍﺩﯼﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﻮ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﮯ ﺑﻨﺴﺒﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﺮﺗﮯﺗﮭﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝؐ ﻧﮯ ﺻﻒ ﺑﻨﺎﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮍﻧﮯﮐﻮ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﯼ، ﭘﮩﻠﮯ ﺻﻒ ﺳﯿﺪﮬﯽ ﺑﻨﺘﯽ ﺗﮭﯽﻟﯿﮑﻦ ﺁﭖﷺﻧﮯ ﺍﺱ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺳﮯ دائروی ﺻﻒ ﺑﻨﻮﺍﺋﯽ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﭘﮑﮍﺍﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺻﻒﮐﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍٓﺧﺮﯼ ﺳﭙﺎﮨﯽ ﮐﻮ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﭙﺎﮨﯽ ﮐﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﺱﻃﺮﺡ ﭘﮑﮍﺍﯾﺎﮐﮧ ﺳﺐ ﮐﯽ ﭘﺸﺖ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﯾﻌﻨﯽ دائرے ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﮨﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﮩﺮﮦ ﺑﺎﮨﺮ ﮐﯽﻃﺮﻑ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺟﻮ دائرہ نما ﺻﻒ ﺑﻨﯽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺩﺷﻤﻦ ﺟﺲﺳﻤﺖ ﺳﮯ ﺣﻤﻠﮧ ﮐﺮﺗﺎ ﺍﺱ ﺳﻤﺖ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﭙﺎﮨﯽ‏(ﺻﺤﺎﺑﮧؓ ‏) ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﮐﯽ ﻟﺌﮯ ﺿﺮﻭﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮﺗﮯ۔ ﺧﻼﺻﮧ ﯾﮧﮨﯿﮑﮧ ﭘﺸﺖ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺣﻤﻠﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﻧﺎﻣﻤﮑﻦ ﺑﻦ ﮔﯿﺎ۔ﺻﻒ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮨﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﮐﺎ ﺭﺍﺯ ﻣﻀﻤﺮ ﮨﮯ۔ ﺟﻨﮓ ﮐﺎ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﮨﻮ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﮦﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﺮﺑﯽؐ ﮐﮯ ﺑﺘﺎﺋﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻃﺮﯾﻘﮧﺳﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﺮﺑﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﭻ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﺍﺳﯽ ﺻﻒ ﺑﻨﺪﯼ ﮐﻮ ﮐﭽﮫ ﺍﺱ ﺍﻧﺪﺍﺯﻣﯿﮟﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ

"ﻭﺍﻋﺘﺼﻤﻮ ﺑﺤﺒﻞ ﻟﻠﮧ ﺟﻤﯿﻌﺎ ﻭ ﻻ ﺗﻔﺮﻗﻮ”ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺳﯽ ﮐﻮ ﻣﻀﺒﻮﻃﯽ ﺳﮯ ﺗﮭﺎﻡ ﻟﻮﺍﻭﺭﺗﻔﺮﻗﮧ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﺖ ﮐﺮﻭ۔

ﯾﮩﺎﮞ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺳﯽ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﮐﻠﻤﮧﻃﯿﺒﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺘﺤﺪﮨﻮﻧﮯﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮ ﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﻮﻝ ﺟﺎﻧﺎﭼﺎﮨﺌﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺷﯿﻌﮧ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺳﻨﯽ، ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﮨﮯ ﯾﺎﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ، ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﻣﺴﻠﮏ ﺣﻨﻔﯿﮧ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﮏ ﺳﮯ ، ﻭﮦ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﮨﮯﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻗﻮﻡ ﮐﻮ ﮐﺘﻨﺎﻣﺘﺤﺪ ﻭ ﭼﺎﮨﺌﮯ ؟ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺎﮎ ﺳﮯ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﻟﮕﺎﯾﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔”ﺍﻟﻤﺴﻠﻤﻮﻥ ﮐﺠﺴﺪ ﻭﺍﺣﺪ” ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥﺍﯾﮏ ﺟﺴﻢ ﮐﮯ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﯿﮟ۔

ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﺗﻮ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﮨﻮ ﺗﮯﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺩﻭﺍﻟﮓ ﺍﻟﮓ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺍﻟﮓ ﺭﺍﺋﮯ ﺭﮐﮭﻨﺎﺟﻮ ﮐﮧ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺳﮯ ﮨﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻋﯿﻦ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﻓﻄﺮﺕﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﮨﮯ ﻭﮨﯿﮟ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺑﺪﺍﻣﻨﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﺴﯽﺑﮭﯽ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽﺑﺎﺕ ﮐﺎ ﻣﻨﻔﯽ ﭘﮩﻠﻮ ﺍﺟﺎﮔﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺟﺰ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻓﯿﺼﻠﮧ ‏ﺍﺳﯽ ﮐﻮ ﮐﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺍﻧﺪ ﻣﺜﺒﺖﺍﻭﺭ ﻣﻨﻔﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﭘﮩﻠﻮﻭﮞ ﮐﻮ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮑﺮ ﮐﺴﯽﻧﺘﯿﺠﮧ ﭘﺮ ﭘﮩﻮﻧﭽﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﮨﻢ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺭﺍﺋﮯ ﮐﮯ ﺍﺱﭘﮩﻠﻮ ﺳﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﻧﺎ ﮐﮩﯿﮟ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺗﺒﮭﯽ ﺍﭨﮭﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺐﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﻧﺪﺭ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﭘﮩﻠﻮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮ، ﮨﻤﯿﮟ ﺍﺱﭘﮩﻠﻮ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ۔ ﻣﻠﺖ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ ﮐﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﯼﺧﻮﺵ ﻗﺴﻤﺘﯽ ﯾﮧ ﮨﯿﮑﮧ ﺍٓﺝ ﺑﮭﯽ ﮐﻠﻤﮧ ﻃﯿﺒﮧ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮﻣﺘﺤﺪ ﮨﻮ ﮐﺮﺍﻗﻮﺍﻡ ﻋﺎﻟﻢ ﺳﮯ ﺍٓﮔﮯ ﺑﮍﮪ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﮐﯿﻮﮞﻧﮧ ﮨﻢ ﮐﻠﻤﮧ ﻃﯿﺒﮧ ﭘﺮ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺷﯿﺮ ﻭﺷﮑﺮ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟﺍﻭﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻭﺍٓﺧﺮﺕ ﮐﯽ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﮐﮯ ﺣﻘﺪﺍﺭ ﮨﻮﮞ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺑﺎﻧﯽ ﮨﮯ

” ﺗﻌﺎﻟﻮ ﺍﻟﯽ ﮐﻠمة  ﺳﻮﺍﺀ ﺑﯿﻨﻨﺎ ﻭ ﺑﯿﻨﮑﻢ ” ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺳﮯ ﺍﻟﮓ ﮨﭧ ﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﻠﻤﮧ ﮐﮯ ﺑﻨﯿﺎ ﺩ ﭘﺮ ﻣﺘﺤﺪﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺟﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ”ﺍﻧﺎ ﻣﻦ ﺍﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ” ﮐﺎ ﻧﻌﺮﮦ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺍٓﺝ ﺑﮭﯽ ﺻﺮﻑ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭﺑﺲ ﯾﮩﯽ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﮨﮯ۔

تبصرے بند ہیں۔