فقہ

محرم الحرام میں شادی کرنے کا شرعی حکم

کوئی بھی انسان ایسا نہیں ہے جس کو موت نہیں آئے گی ۔ ہر شخص کو موت کا مزہ چکھنا ہے ۔ آدم علیہ السلام سے لیکر آج تک یہ کائنات زندگی اور موت کا نظارہ دیکھ رہی ہے۔ سال کا کوئی ایسا دن نہیں ہوگا جن دن کسی کی موت نہیں آئی ہو۔ اگرکسی کی وفات پہ ماتم کرنا جائز ہوتا تو سال بھر ماتم کا ماحول ہوتا۔ انسان کبھی خوشی کا منہ نہیں دیکھ پاتا۔

مزید پڑھیں >>

اقامت کے وقت قیام کا مسئلہ

 نیکی کے کاموں کی طرف تیزی سے بڑھنا اور لپکنا، کتاب وسنت کی روشنی میں  مطلوب اور پسندیدہ ہے، اس لئے اقامت کے شروع ہی میں  قیام بہتر ہے، نیز اس کی وجہ سے صفوں  کی درستگی میں  مدد ملے گی، اور اقامت کے بعد تکبیر میں  تاخیر نہیں  ہوگی، ’’حی علی الفلاح‘‘ پر قیام کرنے میں  اندیشہ ہے کہ اس کے بعد صف سیدھی کرنے کی وجہ سے تکبیر میں  تاخیر ہوگی جو کہ ناپسندیدہ ہے۔

مزید پڑھیں >>

سوشل میڈیا پہ کئے گئے پندرہ اہم سوالات اور ان کے جوابات

قرآن میں ہربیماری کی شفا ہے ، کسی بھی مرض میں قرآن پڑھ کر دم کرنا جائز ہے لیکن ڈینگی وائرس کے لئے سورہ الانعام کی آیت نمبر سولہ اور سترہ کو خاص کرنا خلاف شریعت ہے ۔ جو چیز خاص نہیں دین میں اسے خاص کرنے کو کسی کا حق نہیں ہے لہذا ڈینگی وائرس یا دیگرکسی بھی مصیبت میں بلا تخصیص سورہ انعام کی بھی آیات پڑھ سکتے ہیں ،کوئی حرج نہیں ہے لیکن اپنی طرف سےکوئی سورت یا آیت خاص کرنا درست نہیں ہے ۔

مزید پڑھیں >>

پچاس سال پہلے کا قرض کس طرح چکائیں؟

قرض میں بے ایمانی اور ٹال مٹول کی وجہ سے آج بہت سے  لوگ ایک دوسرے کو قرض دینے سے انکار کرتے ہیں مگر ایماندار وں کی بھی کسی زمانے میں کمی نہیں رہی ہے وہ بے ایمانی اور ٹال مٹول کی پرواہ کئے بغیر ضرورتمندوں کو قرض دیتے رہے ہیں۔ یہ مومن کی ایک اچھی صفت ہے۔

مزید پڑھیں >>

گھر کی آفت سے بچنے کے لئے جانور پالنا

اس آیت میں نبی ﷺ کا بیان ہے کہ میں تمہارے لئے کچھ بھی نفع ونقصان کا مالک نہیں ہوں، اور جو غیر نبی ہیں خواہ ولی ، پیر،مرشد، عالم ، عابدکوئی بھی  ہوں وہ بھلا کیسے بلاٹال سکتے ہیں اور نفع پہنچا سکتے ہیں؟ ۔ یہ بات اس وقت کی ہے جب نبی ﷺ باحیات تھے یعنی زندہ نبی  کسی کے لئے نفع ونقصان کا مالک نہیں تو جو مردہ ہیں وہ بھلا زندوں کوکیا فائدہ پہنچاسکتے ہیں؟ آپ خود اندازہ لگالیں۔

مزید پڑھیں >>

ایک جانور کی قربانی ایک گھرانے کی طرف سے کافی ہے!

قرابت، سکونت اور انقاق یعنی ایک چولہے پہ جمع ایک آدمی کی سرپرستی میں اس کے سارے رشتہ دارجن پہ وہ خرچ کررہاہےایک گھرانہ ہے ۔ اس میں آدمی کی بیوی، اس کے لڑکے، اس کی لڑکیا ں اور وہ قریبی رشتہ دارشامل ہیں  جو ساتھ میں رہتے ہوں مثلا بہو۔ان سب لوگوں کی طرف سے ایک جانور کی قربانی کافی ہے ۔

مزید پڑھیں >>

وصیت کے مختصر احکام

آدمی زندگی بھرمحنت کرتا ہے اور پسینہ بہابہاکر مال جمع کرتا ہے اور جب مرجاتا ہے تو اس کے ورثاء اس مال سے فائدہ اٹھاتے ہیں، اس لئے آدمی کو چاہئے کہ وفات سے پہلے  ورثاء کو اپنے مال میں سے بھلائی کے کاموں میں صرف کرنے کی وصیت کرجائے ۔ یہ اللہ کا بندوں پر انعام سے کم نہیں کہ اس کی وصیت کے نفاذ سے وفات کے بعد بھی ثواب ملے گا۔ اسی طرح کوئی محتاج رشتہ دار ہوجو ترکہ میں حصہ دار نہیں ہوسکتا اسے کچھ نہ کچھ وصیت کرجائے۔

مزید پڑھیں >>

دوران حج وفات پانے والے حاجی کے احکام

یہاں حج کے دوران وفات ہونے سے کئی مسائل ہیں جنہیں جاننا ضروری ہے ۔ سب سے اہم سوال یہ ہے کہ اگر کسی پر حج فرض تھا ، اللہ کی توفیق سے  وہ حج کی ادائیگی کے لئے گھر سے نکل پڑا تھا اور مکہ پہنچ کر حج کی ادائیگی کررہاتھا کہ اسی دوران اس کی وفات ہوگئی تو کیا اس کے ورثاء پروفات پانے والے کے مال سے  اس حج کی قضا واجب ہے ؟ اور اس کے غسل وکفن کا کیا طریقہ ہے ؟

مزید پڑھیں >>

ننگے سر نماز پڑھنا

 نبی ﷺ کی سنتوں میں سے ایک سنت ٹوپی پہننا او ر عمامہ باندھنا بھی ہے، چنانچہ علامہ ابن قیم لکھتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ عمامہ اور ٹوپی دونوں پہنتے تھے اور کبھی عمامہ کے بغیر صرف ٹوپی پہن لیتے اور کبھی ٹوپی کے بغیر صرف عمامہ باندھ لیتے۔

مزید پڑھیں >>