فقہ

اسلامک فقہ اکیڈمی کاستائیسواں فقہی سیمینار

اکیڈمی کی یہ خوش قسمتی ہے کہ شروع ہی سے اس کواکابرعلماء امت کی سرپرستی حاصل رہی ہے، چنانچہ حضرت مولاناسید ابوالحسن علی میاں ندوی ؒ، حضرت مولانامنت اللہ رحمانیؒ، حضرت مولانامفتی عبدالرحیم لاجپوری ؒاورحضرت مولانامفتی نظام الدین اعظمی فاروقی وحضرت مولاناسیدنظام الدین ؒ(پٹنہ)اکیڈمی کے سابق سرپرستان تھے۔ اب اس وقت حضرت مولانامحمد رابع حسنی ندوی صاحب صدرآل انڈیامسلم پرسنل لابورڈ، وناظم دارالعلوم ندوۃ العلماء لکھنؤاورحضرت مولانامحمد سالم صاحب قاسمی(نائب صدرآل انڈیامسلم پرسل لابورڈ، ومہتمم دارالعلوم وقف دیوبند)کی سرپرستی حاصل ہے۔

مزید پڑھیں >>

آپ کے سوالات اور مقبول احمد سلفی کے جوابات

عورت کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے اللہ تعالی سے روزی میں برکت اور کشادگی کی دعا کرے وہ مسبب الاسباب ہے ساری پریشانی دور کردے گا۔ ساتھ ہی اپنے عملوں کا محاسبہ کرے کہ وہ صلاۃ وصوم کا پابند ہے کہ نہیں یا نافرمانی والی زندگی  گزار رہی ہے ؟ صبرو قناعت کو اپنائے، ضرورتیں کم کرے اور مال کو جائز مصرف میں خرچ کرے۔ ان شاء اللہ پریشانی دور ہوگی۔

مزید پڑھیں >>

آپ کے سوالات اور مقبول احمد سلفی کے جوابات

مسلمان اسے کہتے ہیں جو زبان سے کلمہ کا اقرار کرے، دل سے اس کی تصدیق کرے اور اعضاء وجوارح سے اس پر عمل کرکے دکھائے۔اگر غیرمسلم لڑکی اس طرح سے ایمان لاتی ہے تو اس سے نکاح کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے لیکن کلمہ صرف  عشق ومحبت کے چکر میں مسلمان لڑکا سے شادی کرنے کے لئے پڑھتی ہے، اس کا دل کلمہ کی تصدیق نہیں کررہاہے تو اس سے شادی جائز نہیں ہے۔

مزید پڑھیں >>

واٹس ایپ گروپ اسلامیات کے چند سوالوں کے جواب

سنت کا مقام فرض وواجب سے نیچے ہے اور نماز کی سنت نمازیں جن کی تاکید وارد ہیں انہیں ہمیشہ پڑھنا چاہئے کیونکہ نبی ﷺ سے مسلسل پڑھنا وارد ہے اس پہ بہت اجر ہے لیکن اگر کبھی کبھار چھوٹ جائے یاعمدا ہی چھوڑ دےتو اس پہ مواخذہ نہیں ہوگا۔ ہاں یہ یاد رہے کہ سنت کا چھوڑنا حقارت کی وجہ سے نہ ہو بلکہ سستی کی وجہ سے ہو۔

مزید پڑھیں >>

آپ کے سوال اور ہمارے جواب

آدمی کو دوسروں سے ستر چھپانے کا حکم دیا گیا ہےلیکن آدمی کو خود اپنا ستر دیکھنا جائز ہے۔ وہ گھر میں ہو یا حما م میں اگر کوئی دیکھنے والا نہیں تو برہنہ ہوسکتا ہے اور پردے کی جگہ میں برہنہ ہوکر غسل بھی کرسکتا ہے۔ بہتر یہ ہے کہ ستر ڈھانپ کر غسل کرے اس میں کامل حیا ہے اور نفسانی خیالات سے بچاؤ بھی ہے۔

مزید پڑھیں >>

بیوہ خاتون کے احکام ومسائل

ایک بھیانک غلط خیال یہ بھی عوام الناس میں منتشر ہے کہ شوہر کی وفات سے نکاح ٹوٹ جاتا ہے اس لئے میاں بیوی ایک دوسرے کے لئے اجنبی ہوجاتے ہیں لہذا بیوی شوہر کو چھو نہیں سکتی، دیکھ نہیں سکتی، غسل نہیں دے سکتی۔ یہ ساری باتیں غلط ہیں۔ شوہر سے نکاح ٹوٹ جانے کی کوئی دلیل نہیں اور نہ ہی زوجین ایک دوسرے کے لئے اجنبی ہیں۔ وفات کے بعد بیوی شوہر کو دیکھ سکتی ہے،  چھو بھی سکتی ہے اور نہلا بھی سکتی ہے۔

مزید پڑھیں >>

ماہ صفر اور اس کی بدعات

ہم مسلمانوں کو معلوم ہونا چاہئے کہ اسلام میں کوئی دن اور کوئی تاریخ ومہینہ منحوس نہیں ہے اور نہ ہی نبی اکرم ﷺ سے اس ماہ صفر میں مخصوص عبادات انجام دینے اور مصائب سے بچنے کا کوئی مخصوص ذکر ملتا ہے۔ آپ ﷺ نے ہمیں بتلایا کہ ماہ صفر میں کوئی نحوست نہیں ہے۔

مزید پڑھیں >>

آپ کے سوالات اور شیخ مقبول احمد سلفی کے جواب

بہت سارے ممالک میں غیرمسلموں میں بھی ایسے فلاحی ادارے ہیں جو مسلم وغیرمسلم کی تفریق کئے بغیر سماجی کام کرتے ہیں، اگر یہ ادارے مخلص ہوں یعنی اس کے پیچھے کوئی دھوکہ نہ ہو اور حلال پیسوں سے غریبوں کا تعاون کرتے ہوں تو غریب مسلمانوں کو ان اداروں سے فائدہ اٹھانے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ کسی غریب بچی کی شادی کرنی ہو تو اس قسم کے مخلص اداروں سے تعاون لیا جا سکتا ہے۔ ہاں اجتماعی صورت میں شادی ہو تو یہ خیال کرنا پڑے گا کہ وہاں فحش ومنکر نہ ہو۔

مزید پڑھیں >>

ہندوستانی مسلمان اور دیوالی کی مٹھائی

یہ اپنی جگہ مبنی بر حقیقت ہے کہ کفاراپنے تہوار پہ اکثر غیراللہ کی عبادت بجالاتے ہیں، ہم مسلمانوں کو ان کے کسی ایسے تہوار پر تعاون نہیں پیش کرنا چاہئے جس میں غیراللہ کی عبادت کی جاتی ہے۔ ساتھ ہی یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ بطور پڑوسی اور میل جول کی وجہ سے اگر کوئی ایساہدیہ پیش کرے جوغیراللہ پہ نہ چڑھایاگیا ہواور نہ ہی وہ ہدیہ شرعا حرام ہو تو اس کے قبول کرنے میں میری نظر سے کوئی قباحت نہیں ہے۔ یہ احسان وسلوک کے درجہ میں ہوگا۔

مزید پڑھیں >>

واٹس ایپ گروپ اسلامیات کے چند اہم سوالات اور جوابات

ہمیشہ اس گروپ کے تمام سوالات وجوابات، دینی احکام ومسائل اور مضامین ومقالات سوشل میڈیا پہ نشر کئے جاتے ہیں آج چند دنوں کے چند اہم سوالات میرے پاس جمع ہوگئے تھے تو ان کا جواب قارئین تک افادہ کے لئے پہنچایا جارہاہے اس دعاکے ساتھ کہ اللہ تعالی ہمیں کتاب وسنت کی تعلیمات  عام کرنےکی توفیق دے، یقین جانئے کتاب وسنت کی صحیح تعلیم سے ہی لوگ تقلید شخصی، بزرگ پرستی  اور بندوں کی عبادت سے نکل کر اللہ کی عبادت کی طرف آئیں گے۔

مزید پڑھیں >>