تعلیم و تربیت

کامیاب تدریس کے رہنما خطوط

ایک کامیاب معلم کے لئے سب سے پہلا اور ضروری وصف یہ ہے کہ وہ اپنی تدریس و تعلیم میں مخلص ہو، اور مقصدصرف حصول رضائے الٰہی،احیاءِ علومِ کتاب وسنت، شریعت اسلامیہ کی نشرو اشاعت،اصلاح معاشرہ، اور لوگوں کو شرک وکفر اور بدعات وخرافات سے نکال کر کتاب وسنت کی شاہراہ اورصراط مستقیم پر لگانے والی جماعت تیارکرنا ہو،اس سے ہٹ کر  کوئی دنیوی غرض،حصول مال ودولت،جاہ و منصب،معاصرین پر فوقیت ، شہرت ودنیاطلبی،طلبہ اور عوام کی بھیڑ جمع کرنا،دوسرے علماء کو شکست دے کر انہیں خاموش کر نا وغیرہ جیسے دنی اغراض نہ ہو۔

مزید پڑھیں >>

عصری تعلیم سے وابستہ افراد کے لئے علم دین کیوں ضروری ہے ؟

یوں تو علم دین ہر مسلمان کے لئے بلکہ ہر انسان کے لئے ضروری ہے کیوں کہ عقائد و اعمال کی درستگی کا انحصار علم کے اوپر ہے جس پر دنیا و آخرت کی حتمی کامیابی کا دارومدار ہے لیکن کئی وجوہات کی بنا پر راقم کا خیال یہ ہے کہ عصری تعلیم سے وابستہ افراد کے لئے علم دین کی فکر کرنازیادہ ضروری ہے۔

مزید پڑھیں >>

علم دین کے حصول سے غفلت کیوں؟

اسلام ایک مکمل نظام حیات ہے۔ چنانچہ اسلامی احکامات کے دائرہ میں صرف عقائد و عبادات ہی نہیں بلکہ معاملات، اخلاقیات، معاشرت، معیشت ( یعنی حصول رزق کے مختلف ذرائع ملازمت، تجارت، زراعت، صنعت و حرفت وغیرہ)، سیاست اور نظام عدل و انصاف بھی آتے ہیں ۔

مزید پڑھیں >>

تعلیمی سال کا آغاذ : معلم انسانیت اور امت مسلمہ

اہل مدارس جن مشکلات کا شکار ہوتے ہیں، انہوں نے بہت سے قدموں کو تعلیمی میدان کی طرف قدم بڑھانے سے روک دیا ہے ،سال کے آغاذ کا موقع ہمیں ان تمام امور پر غور وفکر کی دعوت دے رہا ہے ،اور سنگین نتائج سے خوف زدہ کررہا ہے ،اور تعلیم کا گرتے معیار بھی قابل تشویش ہے ،جب تک ہم معلمین کی ضروریات پر نظر نہیں کرینگے ،اسے بلند کرنا نا ممکن ہے ،ہمارے لئے ضروری ہے ،جب طلبہ فارغ ہوکر نکلیں ،ہم ان کی صلاحیتوں کو مدنظر رکھتے ہوئے ،ان کے لئے مستقبل کا لائحہ عمل تیار کریں۔

مزید پڑھیں >>

آوارہ ادب!

آوارہ ادب عام طور پر غلاموں کا ادب ہوتا ہے … خواہ وہ ظلم و جارحیت کے غلام ہوں یا خواہشات نفس کے … جب انسان روئے زمین کے کسی ظالم و سرکش حکمراں یا نفس کی کسی خواہش کا غلام بن جاتا ہے تو وہ آزادی کی کھلی فضا میں پرواز نہیں کرسکتا۔ یہی نہیں بلکہ وہ زمین کی پستیوں میں جاپہنچتا ہے اور شہوت یا غلامی کے گڑھے میں جاگرتا ہے۔

مزید پڑھیں >>

نجی تعلیمی ادارے بمقابلہ سرکاری تعلیمی ادارے!

جو لوگوں وسائل نہ ہونے کی وجہ سے اپنے بچوں کو سرکاری سکولوں میں داخلہ کرانے پر مجبور ہیں وہ یہ رونا روتے ہوئے کہتے ہیں کہ کاش ہمارے پاس بھی ذرایعے آمد ن کا کوئی راستہ ہوتا تاکہ ہم بھی اپنے بچوں کا نجی تعلیمی اداروں میں داخلہ کرا کر انہیں اچھی تعلیم سے آراستہ کراتے۔

مزید پڑھیں >>

تعلیم اور طریقہ کار!

ایک اہم سوال یہ کہ بچوں کو اچھا سامع کس طرح بنایا جائے۔ اس کی ابتدا ء ماں کی گود سے ہونا چاہیے لوریاں اور اس کی منظوم صورت جو زبان کے حسن کو دوبالا کرتے ہوئے جب بچوں کے کان سے ٹکراتی ہے تو صوتی حسن بچوں کو بہتر سامع بنانے کے لئے معاون ہوتی ہے۔

مزید پڑھیں >>

عصرحاضر میں علم دین کی اہمیت وضرورت!

اسلام میں علم دین کی بڑی اہمیت ہے ، یہ جہل کے مقابلے میں ہے ۔علم دین سراپا نور وہدایت ہے اور جہل سراپا کفروضلالت ہے ۔ اسلام نے ہمیں علم دین کے حصول کا حکم دیا ہے ،قرآ ن وحدیث میں علم دین کی بڑی اہمیت وفضیلت بیان کی گئی ہے اور ان میں علم کی فضیلت اور اہل علم کا بڑا درجہ ومقام اجاگر کیا گیا ہے ۔

مزید پڑھیں >>

 اناڑی لوگوں کے ہاتھ میں بہار کا تعلیمی نظام !

بہار کے انٹر میڈیٹ امتحانات کے نتائج نکلے جس میں تقریباً آٹھ لاکھ بچّے فیل قرار دیے گیے۔ آرٹس، سائنس اور کامرس میں دس دس ٹاپروں کی لسٹ جاری کی گئی۔65فی صد طَلبا کے فیل ہو جانے کے سبب کو اسکول اگزامنیشن بورڈ کے چیر مین اور بہار کے وزیرِ تعلیم نے اتنے سَر سَری انداز سے بیان کیا کہ کسی کو بھی حیرت ہوئی ہوگی۔ دونوں نے اپنی پیٹھ تھپ تھپائی کہ امتحان سختی سے لیا گیا اس لیے رزلٹ خراب ہوگیا۔

مزید پڑھیں >>

‘مواصلاتی مہارات کمیونکیشن اسکلز’ کا رسم اجراء

ٹمکور، کرناٹک ،ایچ ایم ا یس یونانی میڈیکل کالج کے سالانہ تقریبات کے موقع پر کتاب ’’مواصلاتی مہارات برائے بی یو ایم ایس طلباء ‘‘(Communication Skills for B.U.M.S., Students) کی رسم اجراء عمل میں آیا۔ اس کتاب کے مصنف جناب سید نثار احمد (احمد نثارؔ) اور ناشر جناب ڈاکٹر ذاکر حسین صاحب ہیں ۔

مزید پڑھیں >>