آئینۂ عالم

اخوانو فوبیا اور متحدہ عرب امارات

یہ محض ایک بیان نہیں ہے بلکہ ایک حقیقت ہے ، نہایت تلخ حقیقت کہ اسلامی کاز کے لیے وقت کی سب سے بڑی اور منظم تحریک کو سب سے زیادہ دشمنی کا سامنا کسی مغربی یا غیر اسلامی ملک سے نہیں کرنا پڑ رہا ہے بلکہ صرف اور صرف ان کی طرف سے کرنا پڑ رہا ہے جو اپنے آپ کو مسلمان اور اپنی حکومتوں کو مسلم یا اسلامی حکومت کہتے ہیں ۔ عرب امارات کا ولی عہد محمد بن زاید اور سعودیہ کا ولی عہد محمد بن سلمان اس سلسلے میں ساری حدوں کو پار کر تے جارہے ہیں ۔حقیقت یہ ہے کہ ڈکٹیٹر شپ کا کوئی مذہب نہیں ہوتا، ڈکٹیٹرس کا مذہب صر ف اور صرف ظلم و فساد ہوتا ہے۔

مزید پڑھیں >>

مظلوم روہنگیا اورخودساختہ امن کی فاختہ سوچی

نہتے لوگوں پر ظلم و زیادتی، امتیازی سلوک، ظالمانہ تعصب اور پر تشدد جارحیت کا دور جاری رہنے کی وجہ سے چار لاکھ سے زیادہ افرادکیمپوں میں رہنے پر مجبورہیں ، جس سے علاقائی استحکام کو خطرہ لاحق ہوگیا ہے‘‘جہاں ایک طرف عالمی لیڈران اورہیومن رائٹس واچ نے میانمارکی حکومت اورفوج پر سخت پابندی کا مطالبہ کیاہے وہیں دوسری جانب امن نوبل ایوارڈیافتہ آنگ سان سوچی نے عذرگناہ بدترازگناہ کرتے ہوئے اس انسانیت سوزنسل کشی کا ذمہ خود انہیں مظلومین کے سرمنڈھنے کی کوشش کی ہے

مزید پڑھیں >>

21/ستمبر:عالمی یوم امن!

اقوام متحدہ نےدوہزارایک(2001) میں اکیس ستمبر کوعالمی یوم امن کے طورپر منانے کا اعلان کیا تھا اوراس فیصلےکے تحت پہلا عالمی یوم امن 21 ستمبر 2002 ء کو منایا گیا تھا ، اس موقع پراقوام عالم سے اپیل کی گئی تھی کہ یہ دن عدم تشدد اور جنگ بندی کے دن کے طورپر منایا جائے۔تب سے لےکر آج تک  21ستمبر کو ’’انٹرنیشل پیس ڈے یعنی عالمی یوم امن ‘‘کے طور پرمنایا جاتاہے جوجنگ، تشدد کے خاتمے اور عالمی امن کو برقرار رکھنے کیلئے وقف کردیا گیاہے ؛جس کا مقصدپوری دنیا کے لوگوں میں امن کی اہمیت اور جنگوں کی بربادی اور نقصان کے بارے میں آگاہی دینا  نیزبرداشت، ہم آہنگی، انسانیت کا احترام جیسی روایات کو پروان چڑھانے اور نوجوان نسل میں اس حوالےسے شعوراجاگر کرنا ہے۔                       

مزید پڑھیں >>

مسلمانوں کی نسل کشی استعماری طاقتوں کا عالمی ایجنڈا

برما میں مسلمانوں کی نسل کشی۔ میانمار میں مسلمانوں کے خلاف چلائی جارہی مہم یہ بدھ مت پادری کا اصل چہرہ کو دنیا کے سامنے بے نقاب کررہی ہے۔ میانمار میں مقیم اقلیت روہنگی مسلمانوں کے خلاف تشدد کے لئے اکسانے والا اصل شرپسند اور روہنگی مسلمانوں پر کئے جانے والے مظالم کا ا ذمہ دار بدھسٹ پادری اشین ویراتھو ہے۔اس نے روہنگی مسلمانوں کے خلاف کئی ریلیوں کی صدرات کی ہے۔ اس کے انھیں نظریات کی وجہ سے آج ہزاروں مسلمانوں کو ماردیاگیا اور لاکھوں بے گھر ہوگئے ہیں۔

مزید پڑھیں >>

روہنگیا : حل ہمیں ہی ڈھونڈنا ہوگا

ضروری ہے کہ اس ضمن میں ہم بے وقوفی کی بجائے انتہائی وقوف سے کام لیں ۔جو کچھ کریں بہت سوچ سمجھ کر ،جذبات اور جوش کی بجائے پوری طرح ہوش کے ساتھ اور پختہ منصوبہ بندی کے ساتھ کریں ، اس طرح کریں کہ سانپ بھی مرجائے اور لاٹھی بھی نہ ٹوٹے ۔

مزید پڑھیں >>

روہنگیائی مسلمانوں کی نسل کشی پر سعودی اتحاد کی مجرمانہ خاموشی

افسوسناک صورتحال یہ ہے کہ آج بھی سعودی عرب کی اندھی تقلید جاری ہے ۔کسی ایک مسلم تنظیم اور سیاسی ملائوں نے یہ سوال نہیں اٹھایا کہ آخر سعودی عرب جو خود کو اسلام کا ٹھیکدار سمجھتاہے اس نے مظلوم روہنگیائی مسلمانوں کی مدد میں پیش رفت کیوں نہیں کی؟ اگر مسلمان یہ سوال کرنے کی جرآت نہیں رکھتاہے تو اسے مظلوم روہنگیائی مسلمانوں کے لئے احتجاج کرنے کا بھی کوئ حق نہیں ہے ۔

مزید پڑھیں >>

برمی مسلمان اور اقوام متحدہ

1962سے 1982 تک ایک لاکھ سے زیادہ مسلمانوں کو قتل کردیا گیا، 1997سے، 2001 تک مسلمانوں پر ظلم وجور کے مسلسل واقعات ہیں، مسلمانوں پر عرصئہ حیات تنگ کیا گیا، ان کے حقوق چھینے گئے، ان کے ساتھ حیوانوں سے بھی بدتر سلوک کیا گیا، ان کی عزت و آبرو سے کھلواڑ کیا گیا، کپڑے اتار دئے گئے کھالیں نوچ لی گئیں، سر دھڑھ سے جدا کردئے گئے، بچے نیزوں پر اچھالے گئے،

مزید پڑھیں >>

برما میں انسانیت سوز مظالم کی الم ناک داستاں

 بدھسٹ اور اس کی ظالم وجابر فوج، برما اور خاص کر اراکان کے آسمان پر ایسے گرج رہی ہے جیسے ان کے سروں پر آسمان ہی نہیں ۔ بڑوں سمیت معصوم بچوں کو اس طرح شہید کیا جا رہا ہے جیسے کھیتوں میں کیڑے مارنےاورخودرو خس وخاشاک کو جلانے کے لئے ادویات کا استعمال کیا جاتا ہے، طاقت کا یہ وحشیانہ مظاہرہ کرکے بدھسٹ مسلمانوں اور اسلامی ممالک کے خلاف اپنی فوجی برتری، طاقت اور ہیبت کی دھاک بٹھانے کی کوشش کر رہےہیں ۔

مزید پڑھیں >>

سوچی جی، کچھ توسوچو!

کچھ لوگ سوچی کے نوبل پرائز کی واپسی کے لیے آن لائن مہم چلارہے ہیں، حالاں کہ نوبل کمیٹی کے یہاں ایسا کوئی سسٹم نہیں ہے؛لیکن میں بھی چاہتاہوں کہ سوچی کو انعام میں دی گئی رقم واپس لے کران عورتوں اور بچوں پر خرچ کی جائے، جنھیں سوچی کی نگرانی میں بیوہ و یتیم بنادیاگیا ہے۔

مزید پڑھیں >>

روہنگیائی مسلمان: دنیا کی سب سے زیادہ ستم رسیدہ اقلیت

  میانمار میں اس وقت  نسل کشی ہورہی ہے جو بدنام زمانہ ہٹلر کو بھی شرمندہ کردے۔ اس وقت ضرورت ہے کہ عالمی طاقتیں خواب غفلت سے جاگے اور انسانیت کے ناتے اس نسل کشی کو روکے تاکہ بعد میں اس سیکوئی نیا بحران نہ جنم لے۔

مزید پڑھیں >>