ماحولیات

ہر ایک سمت موت ہے رقصاں بِہار میں

بہار میں ان دنوں نیپال سے آئے ہوئےسیلاب نے تباہی مچارکھی ہے۔۔۔ہر ندی خطرے کے نشان سے اوپر بہہ رہی ہے۔ ۔۔۔۳۸اضلاع میں سے 13 اضلاع بالکل غرق ہوچکے ہیں ۔۔۔ہاہا کار مچی ہوئی ہے۔۔۔ہر طرف پانی ہی پانی طوفان نوح کا منظر پیش کررہا ہے۔۔۔لاشیں تیر رہی ہیں ۔ بچے بلک رہے ہیں ۔۔۔گزشتہ تیس سالوں 1987 کے بعد سے یہ سب سے بڑا سیلاب ہے

مزید پڑھیں >>

عقل مندی کا مشورہ، لیکن ۔۔!

بی جے پی کی ایک  (ریاستی )حکومت  نے تاریخ میں پہلی بار عوام دوستی اور ماحول دوستی پر مبنی ایک عقل مندی کا مشورہ دیا ہے جس میں مدھیہ پردیش، گجرات مہاراشٹر اور اتر پردیش کی  حکومتوں کے لیے بھی ایک پیغام ہے لیکن کیا وہ اسے سنیں گی ؟ 

مزید پڑھیں >>

شجر غرقد یہودیوں کا پاسبان درخت

بہر کیف اسرائیل اس وقت پوری دنیا میں اپنے پاسبان درخت غرقد لگانے کے لئے کمر کس چکا ہے کیونکہ وہ اپنے اعتقادات سے زیادہ اسلام کی سچائی کو مانتا ہے۔واضح رہے کہ2008میں ممبئی میں اسرائیلی سنٹر پر حملہ ہوا تھا جس میں ایک بھی اسرائیلی سفیر یا سفارت کار ختم نہیں ہواتھا کیونکہ انہوں اپنے سفارت خانہ میں لگے غرقد درخت کے نیچے پناہ لی تھی۔اس تجربہ کے بعد اسرائیل نے تمام سفارت خانوں میں غرقد کے درخت لگادئے تھے۔

مزید پڑھیں >>

آلودگی کے خاتمہ کا یہ انداز بہی خواہانہ

قابل توجہ بات یہ ہے کہ فضائی اورآبی آلودگی میں عوام سے کہیں زیادہ انتظامیہ کے ناقص فیصلوں کا دخل رہا ہے۔اس پر آلودگی کو دور کرنے کے لئے جو حکمت عملی تیار کی گئی اور جس طرح سے صفائی کے عمل کا آغاز کیا جاتا رہا ہےوہ خود بھی کمی کی جگہ آلودگی میں اضافہ کا ہی سبب بنتا رہا ہے۔ خود نیشنل گرین ٹریبیونل (این جی ٹی) کے فیصلہ کو دیکھیں، اس سے گنگا ندی صاف ہوگی یہ توقع شائد آرزو ہی بن کے رہ جائے گی۔

مزید پڑھیں >>

ذہین لوگ تو سنتے ہی نہیں !

ماحولیاتی آلودگی آج سب سے بڑا مسلہ بن گئی ہے ہر شعبہ میں ,ہر کلاس وطبقہ کے لوگ اپنے اپنے حساب سے اس کی فکر کرنے میں مگن ہیں مگن اس لئے کہ نہ انجام پتہ نہ اسکیم ترکیب کی خبر بس فکر کر رہے ہیں پورے دل سے اپنی تمام تر طاقت سے اس کی فکر کی جارہی ہے اس مسلہ سے نبرد آزمائی کی ترکیبیں ہو رہی ہیں .لیکن عمل کی بات آتے ہی سب دائیں بائیں ہو لیتے ہیں .میرے ایک گہرے دوست بڑے مفکر شاعر ہیں .اکثر پان کی دوکان پر فکر کرتے پائے جاتے ہیں .

مزید پڑھیں >>

پانی چاہیے یا ترقی؟ فیصلہ آپ کریں!

ندیوں کے جال سے مالا مال ہمارا ملک ہندوستان 23بڑی ندیوں گنگا ،جمنا، سرسوتی ، برہم پتر ،کاویری، ستلج، سورن ریکھا، ہگلی،جہلم ،راوی ،کرشنا،چمبل، سون بھدر، بوڑھی گنڈک، کوسی، گھاگھرا ،گومتی، بٹوا، دامودر سمیت 263ندیاں ہمارے ملک میں موجود ہیں ۔ اس کے باوجود آج مہاراشٹر، کرناٹک، تلنگانہ، ہریانہ ، اتر پردیش ، گجرات، آندھرا پردیش تقریباً آدھا ملک خشک سالی ،قحط سالی اور پانی کی بھیانک کمی سے تڑپ رہا ہے۔

مزید پڑھیں >>

آلودگی کی زد میں زندگی اور ہماری بے حسی!

دنیا میں آلودگی بڑا مسئلہ بن کر ابھرا ہے۔ زندگی اور ماحول دونوں اس سے متاثر ہورہے ہیں ۔ زمین کا درجہ حرارت بڑھ رہا ہے اور گلیشیرپگھل رہے ہیں ۔ اس سے صاف پانی کی پریشانی بڑھ رہی ہے اور موسم بے معنی ہوتے جارہے ہیں ۔ دنیا گلوبل وارمنگ کو زندگی کیلئے بڑا خطرہ مان رہی ہے۔ کیوں کہ اس کا اثر غذا کی پیداوار، جانداروں ، پیڑ پودوں اور ندیوں کی زندگی پر پڑرہاہے۔ صاف پانی اور ہوا سب کیلئے ضروری ہے۔

مزید پڑھیں >>

درخت اور جنگلات:زمین کاحسن و جمال

اسلام دین فطرت ہے اور درخت و باغات اور جنگلات فطرت کامظہر ہیں ۔سال بھرمیں ایک دفعہ درختوں اور جنگلات کادن منانے والی سیکولرتہذیب کے برعکس ایک مسلمان روزانہ تلاوت قرآن کرتے ہوئے یا نماز وغیرہ میں سنتے ہوئے کہیں نہ کہیں باغات عدن کا ذکر تازہ کرلیتاہے۔حقیقت یہ ہے کہ کرہ ارض پر بڑھتی ہوئی آلودگی جس سے باغات اوردرختوں کی حیات کو شدید ترین خطرات لاحق ہو چکے ہیں اسی سیکولر تہذیب کی کارستانیاں ہیں ۔دنیابھرمیں آبادی کو کم کرنا اور کارخانوں کو خوب بڑھاناایک ایسا رویہ ہے جس سے جنگلاتی حیات کم سے کم تر ہوتی چلی جارہی ہے۔انبیاء علیھم السلام کی تعلیمات انسان کو فطرت کے قریب تر لاتی ہیں جب کہ سیکولرتہذیب کے خیالات فطرت سے متصادم ہیں اور انسانیت کے لیے تباہ کن ثابت ہو رہی ہیں ۔

مزید پڑھیں >>

دہلی کی فضائی آلودگی ،دوسرے شہروں کے لیے لمحہ فکر

 ڈاکٹر محمد اسلم فاروقی گزشتہ کئی دنوں سے ہندوستان کا دارالحکومت دہلی اپنی خطرے کی حد کو چھوٹی ہوئی فضائی آلودگی کے لیے دنیا بھر میں خبروں کی سرخی بنا رہا ۔ اور تمام اقدامات کے باجود اس شہر میں …

مزید پڑھیں >>

بچوں کی تعلیم اور ماحولیات

تحریر: محمد اسحاق … ترتیب: عبدالعزیز                 "The Earth is the home of Man” کرۂ ارض انسان کا گھر ہے، انسانی یا حیوانی زندگی کیلئے ہوا، پانی، غذا، تن ڈھانکنے کیلئے کپڑا، سر چھپانے اور راحت کی زندگی بسر کرنے …

مزید پڑھیں >>