ادب

شام کی بیٹی

اسپتال کے ڈائرکٹر ابو موسی نے ہماری دو جماعتیں بنادیں اور یہ مریضوں کی رعایت اور اسپتال میں ان کی کثرت کے سبب ایک مناسب فیصلہ تھا، مجھے سیلانی بھائی اور استاد جی کو ابو موسی ایک کمرے میں لے گئے جہاں اک نوجوان لڑکی اسکارف لئے ہوئے بڑی سی چادر میں  ملبوس بیڈ پر بیٹھی تھیں اور ایک نوجوان بیڈ کے کنارے پر کھڑا تھا۔ لڑکی کا نام نغم تھا اور بیڈ کے کنارے کھڑا لڑکا اسکا شوہر تھا_

مزید پڑھیں >>

سیدہ اطہر تبّسُم ناڈکرکی تصنیف ’گلستانِ تبّسُم‘ کا رسم اجراء

معروف قلم کارسیدہ اطہر تبّسم ناڈکرکے سماجی، اصلاحی وادبی مضامین کامجموعہ ’’گلستانِ تبّسُم‘‘ کی رسم اجراء آج یہاں کریمی لائبریری، انجمنِ اسلام اردو ریسرچ انسٹی چیوٹ ممبئی میں بدست محترمہ خیرالنساء سیداقبال صاحبہ (اُم تبسم منظورناڈکر)عمل میں لائی گئی۔

مزید پڑھیں >>

’مخاطب‘ کے زیر اہتمام ایک شام کیفی اعظمی کے نام

 ’’ مخاطب ‘‘ کے زیر اہتمام ’’ایک شام کیفی آعظمی کے نام ‘‘ لیوانا سویٹ واقع مدن موہن مالویہ روذ پر منعقد کیا گیا۔ اس پروگرام کی صدارت جناب ابھیشک شکلا جی نے کی اور بطورمہمان خصوصی جناب سید حسین تاج رضوی نے شرکت کی۔ اس موقع پر’مخاطب ‘کی صدر عائشہ ایوب نے مدعو شعرا اور دانشوروں کا تعارف پیش کیا۔

مزید پڑھیں >>

کاروان اردو قطر کے زیر اہتمام الوکرہ میں تاریخ ساز ادبی تقریب

  تلاوت کلام اللہ کے بعد دوحہ کی معروف سماجی شخصیت، مختلف ثقافتی وادبی تنظیموں کے سرپرست اور کاروان کے چیئرمین جناب عظیم عباس نے خطبہء استقبالیہ پیش کیا اور مشاعرے کے معاونین کا شکریہ ادا کیا، اس کے بعدمقامی اور مہمان شعرا کو میمنٹو پیش کیے گئے، تمام مقامی شعرا نے صاحب جشن ڈاکٹر راحت اندوری کے مبارک ہاتھوں سے میمنٹو وصول کیے جبکہ مہمان شعرا کی خدمت میں دوحہ، قطر کی مختلف ادبی اور سماجی شخصیات نے میمنٹو پیش کیے۔

مزید پڑھیں >>

دبستان اقبالؒ کی جانب سے ’اقبال و ملوکیت‘ پر خصوصی لیکچر کا انعقاد

 دوران خطبہ حال کا منظر قابل دید تھا جو اہل علم خواتین و حضرات سے کچھا کچھ بھرا ہوا تھا۔ شرکاء کی خطبے میں دلچسپی بھی قابل تعریف تھی۔ حسب سابق دابستان اقبال آج بھی اپنے بنیادی ہدف میں کامیاب نظر آیا کہ ہر پہلو میں اقبال سے ایک مفصل رہنمائی لینے کا عمل جاری رکھا جائے اور اس عمل کو سوسائٹی کے بااثر افراد اور طبقات تک پھیلانے کی کوشش بھی ہو۔

مزید پڑھیں >>