ادب

ڈاکٹر ایم۔نظام الدین کو تلنگانہ اردو اکیڈیمی کا بیسٹ اردو ٹیچر ایوارڈ

نسپل ایم وی ایس گورنمنٹ ڈگری اینڈ پی جی کالج محبوب نگر کی اطلاع کے مطابق 18نومبر2017ء کو چو محلہ پیالس خلوت حیدرآباد میں حکومت تلنگانہ محکمہ اقلیتی بہبود تلنگانہ اسٹیٹ اردو اکیڈیمی کی جانب سے مولانا ابوالکلام آزادی کی یوم پیدائش اور یوم اقلیتی بہبودکے موقع پر منعقدہ تقریب میں ڈاکٹر ایم نظام الدین اسسٹنٹ پروفیسر اردو ایم وی ایس گورنمنٹ ڈگری اینڈ پی جی کالج محبوب نگر کواردو اکیڈمی حکومت تلنگانہ کی جانب سے اردو بیسٹ ٹیچر 2016-2017 ڈگری کالج سطح کا ایوارڈڈپٹی چیف منسٹر جناب محمود علی صاحب نے ایوارڈ و توصیف نامہ اور نقد رقم دیا۔

مزید پڑھیں >>

شعبۂ اردو، سی سی ایس یو کے ٹاپر کو گورنر اتر پردیش کے ہاتھوں گولڈ میڈل

چو دھری چرن سنگھ یونیورسٹی، میرٹھ کے29ویں کنووکیشن کا انعقاد نیتا جی سبھاش چندر بوس آڈیٹوریم میں ہوا۔ جس کی صدارت اتر پردیش گورنر محترم رام نائک نے کی اور مہمان خصوصی کے طور پر جے این یو کے شیخ الجامعہ محترم جگدیش کمار نے شر کت کی۔ اس مو قع پر عزت مآب گورنر نے شعبہ اردو کے دو طالب علم یونیورسٹی کے ایم فل 2016-17ء کے ٹا پر وصی حیدر کو سابق صدر جمہوریہ ڈاکٹر شنکر دیال شرما کے نام سے جاری ڈاکٹر شنکر دیال شرما ایواڈ سے نوازا گیا۔

مزید پڑھیں >>

طلعت پروین کی آزاد نظمیں

طلعت پروین بہار کی یا اردو دنیا کی چند قلمکاروں میں سے ایک ہیں جنھوں نے آزاد نظم کی شروعات کی۔ طلعت ایک فطری شاعرہ ہیں یا یہ کہیں کی فطری ادیبا۔ اور ساتھ ساتھ ایک ہمدرد خاتون ہونے کی وجہ کر اِن کی نظمیں مظلوم اور بے کس کی آواز ہوتی ہیں۔

مزید پڑھیں >>

جسٹس مفتی محمد تقی عثمانی کی حیات کے ادبی پہلوؤں کو اجاگر کرنے کی ضرورت ہے!

جسٹس مفتی محمد تقی عثمانی نے گو نا گو ذمے داریوں اور مشغولیوں کے باوجود اپنے اندر ودیعت کی گئی شعری صلاحیتوں کو پہچان کر عمدہ شعر کہے ہیں ، اور ان کی شاعری کا موضوع عشقِ حقیقی ہے۔ضرورت اس بات کی ہے کہ ان کی نظم ونثر کو باقاعدہ تحقیق کا موضوع بنا کر اس میں ادبی جواہر پارے تلاش کرنے کی کوشش کی جائے۔

مزید پڑھیں >>

ڈاکٹر م۔ ق۔ سلیم کو کارنامہ حیات ایوارڈ

احمدعلی میموریل ایجوکیشنل سوسائٹی کی جانب سے مولاناابوالکلام آزاد کی یوم پیدائش کے موقع پر حیدرآباد کی نامور ادبی شخصیت، محقق، نقاد ، بچوں کے ادیب وماہر تعلیم ڈاکٹر م ق سلیم صدر شعبہ اردو شاداں کالج کو ان کی سماجی‘ ملی‘ ادبی وتعلیمی خدمات کے صلہ میں کارنامہ حیات ایوارڈ سے نوازاگیا۔

مزید پڑھیں >>

اکبر الہ آبادی طنز و مزاح کی چلمن سے

 حالی، اکبراوراقبال اردوکے وہ شعراء ہیں ،جنھوں نے اپنی شاعری کے ذریعہ قوم وملت کی اصلاح کی اوران کوآئینہ دکھایا۔ذہنی استعداد،بصیرت اورتخلیقیت کی بناپر ان کی شاعری کانقطۂ نظراوررنگ آہنگ الگ الگ ہے؛لیکن اس میں شک نہیں کہ تینوں نے ملک کے سماجی اورمعاشرتی مسائل کواپناموضع بنایااور فن کے تقاضوں کااحترام کرتے ہوئے تینوں کامطحِ نظر اصلاح اورفلاح تھا۔

مزید پڑھیں >>