ادب

نمرہ اور نمل! (چوتھی قسط)

ہم سمجھتے ہیں کہ لوگ ہمیں بے عزت کریں گے تو ہماری عزت اور نیک نامی چلی جائے گی ہم رُسوا ہو جائیں گے ۔ ’’لوگ ‘‘ ہمارے بارے میں باتیں کریں گے تو ہم کبھی سر نہیں اُٹھا سکیں گے ۔ حالانکہ لوگوں کا تو کام ہی ہوتا ہے باتیں کرنا ۔ کسی انسان کی عزت لوگوں کی زبان سے نہیں بندھی ہوتی کہ وہ زبان کھولیں گے تو عزت زمین بوس ہو جائے گی ۔

مزید پڑھیں >>

چیٹر

 بے بس نظروں سے آگے بڑھتے  رکشے کودیکھتے نعمان کے کانوں میں رکشے والے کے آخری الفاظ پڑے ۔ وہ اپنے اکلوتے پسنجر کو کہہ رہاہے’’ دیکھا…کیسا  بابولوگ کے حلیے میں پھرتاہے آج کل چیٹر لوگ!‘‘

مزید پڑھیں >>

ڈاکٹر صغیر افراہیم اور ڈاکٹر وکرم سنگھ ایوارڈ سے سرفراز

علی گڑھ، 21 جولائی ،فیروز آباد کی موقر ادبی تنظیم گلشن رضا ویلفیئر سوسائٹی کے زیر اہتمام سنجے پیلس آگرہ میں علی گڑھ کے دو اردو اور ہندی زبانوں کے ادیبوں کو ایوارڈ سے نوازاگیا ہے۔ اے ایم یو شعبہ اردو کے پروفیسرڈاکٹر صغیر افراہیم اور آرٹی او علی گڑھ زون ڈاکٹر وکرم سنگھ کو ان کی ادبی خدمات کے اعتراف میں شاندار تقریب کا انعقاد کرایوارڈ سے سرفراز کیاگیا ہے۔ دو سرکردہ ادیبوں کو ایوارڈ ملنے پر علی گڑھ کی علمی وادبی تنظیموں نے انھیں مبارک باد پیش کی ہے۔

مزید پڑھیں >>

اردو تلفظ و املاء کے چند اہم مسائل (قسط دوم)

اس قسم کے الفاظ کا املاءجب مختلف دیکھا تو ذہن میں سوال پیدا ہوتا کہ درست املا ءکیا ہے ؟ اس کا جواب مولانا ابوالکلام آزاد کی معروف زمانہ کتاب غبار خاطر کا مقدمہ از قلم مالک رام پڑھنے کے بعد ملا۔ مالک رام کے بیان کردہ اصول کو سمجھنے سے پہلے ایک ضابطے کا سمجھنا ضروری ہے۔ جب ہم کسی دوسری زبان کے لفظ کو اردو میں لکھیں گے تو ممکنہ طور اس کی تین صورتیں ہو سکتی ہیں :1۔حرف کے بدلے میں حرف:جیسے انگریزی لفظ catمیں تین حروف ہیں ،اس کو اردو میں ’کیٹ‘ لکھا جاتا ہے۔

مزید پڑھیں >>

سعودعثمانی: کہتاہے ہراک بات مگرحسنِ ادب سے

یقیناً ہم جب سعودعثمانی کی شاعری سے روبروہوتے ہیں، توایسا محسوس ہوتاہے کہ اس کے اندر ایک مقناطیسی صلاحیت  ہے، جوہمیں اپنی طرف کھینچ رہی ہے۔ ان کے شعری موضوعات اور جہتوں میں بھی بے پناہ تنوع ہے ، بطورِ خاص اپنی ذات کے اندرون و بیرون کی دریافت اور عرفانِ خودی کے حوالے سے سعودعثمانی کے اشعارکچھ الگ پہلووں سے آشناکرواتے ہیں

مزید پڑھیں >>

نمرہ اور نمل! (تیسری قسط)

محبت اور عشق میں فرق ہے۔ یہ جو لوگوں نے اللہ اور اس کے رسول ﷺ کے ساتھ ’’عشق‘‘ کا لفظ جوڑنا شروع کر دیا ہے یہ  شاید صحیح نہیں  کیونکہ دونوں الفاظ عربی کے ہیں ۔اور عربی میں عشق کا لفظ مرد اور عورت کی ایسی محبت کے لیے استعمال ہوتا ہے جو معتبر نہیں سمجھی جاتی اس لفظ ِ(عشق) میں شرافت نہیں ہے۔

مزید پڑھیں >>

محمد شفیع جرال: بیباک قلم کار

 کسی نے ادب میں نام کمایا تو کسی نے صحافت میں ،کسی نے رپورٹنگ میں شہرت پائی تو کسی نے کالم نگاری میں ،کسی کی صاف گوئی پہچان بنی تو کسی کی بے باکی۔مگر محمد شفیع جرال ایسی شخصیت ہیں جس نے ادب ،صحافت اور بحیثیت استاد بیک وقت اپنی شناخت حاصل کی ۔قلم جب بھی اُٹھا صاف گوئی و بے باکی وجہ مقبولیت بنی۔

مزید پڑھیں >>