اردو سرگرمیاں

ڈاکٹر صغیر افراہیم اور ڈاکٹر وکرم سنگھ ایوارڈ سے سرفراز

علی گڑھ، 21 جولائی ،فیروز آباد کی موقر ادبی تنظیم گلشن رضا ویلفیئر سوسائٹی کے زیر اہتمام سنجے پیلس آگرہ میں علی گڑھ کے دو اردو اور ہندی زبانوں کے ادیبوں کو ایوارڈ سے نوازاگیا ہے۔ اے ایم یو شعبہ اردو کے پروفیسرڈاکٹر صغیر افراہیم اور آرٹی او علی گڑھ زون ڈاکٹر وکرم سنگھ کو ان کی ادبی خدمات کے اعتراف میں شاندار تقریب کا انعقاد کرایوارڈ سے سرفراز کیاگیا ہے۔ دو سرکردہ ادیبوں کو ایوارڈ ملنے پر علی گڑھ کی علمی وادبی تنظیموں نے انھیں مبارک باد پیش کی ہے۔

مزید پڑھیں >>

’ناول کا بدلتا منظرنامہ‘  کے عنوان پر دو روزہ قومی سیمینار کا انعقاد

اردو زبان ہندوستان میں ہی پلی بڑھی اور یہ ایک ہند آریائی زبان ہے۔لیکن اس زبان کی وسعت اور خوبصورتی یہ ہے کہ اس میں عربی، فارسی، ترکی اور ہندوستانی بولیوں کے علاوہ دنیا بھر کی زبانوں کے الفاظ موجود ہیں ۔ اردو شعر و ادب کی تاریخ، اعلیٰ انسانی اقدار، گنگا جمنی تہذیب و ثقافت اور باہمی رواداری سے عبارت ہے۔

مزید پڑھیں >>

بزم صدف انٹرنیشنل: خواب کی تکمیل میں سرگرداں

بزم صدف انٹر نیشنل تازہ امکانات کی جانب ایک لا متناہی سفر کا نام ہے وہ اسے تحریک کی صورت دینا چاہتے ہیں اور خلیجی ممالک کے علاوہ دنیا کے ان تمام گوشوں تک رسائی حاصل کرنا چاہتے ہیں جہاں اردو کی بستیاں آباد ہیں ، وہ کوشاں ہیں اردو زبان و ادب اورسقافت کی ترویج و اشاعت کی خاطر اور ان مقاصد کے حصول کی خاطر بھی جو ہماری ذاتی، معاشرتی اور اجتماعی شناخت کا وسیلہ ہیں ۔

مزید پڑھیں >>

بہار اردو اکادمی کا ریسرچ اسکالرز سمینار اگست میں

المنصور ایجوکیشنل ٹرسٹ (دربھنگہ) نے فیس بک لائیو کی مدد سے اردو کی مشہور و معروف شخصیات کے انٹرویو کا ایک نیا سلسلہ شروع کیا ہے۔ یہ انٹرویو فیس بک اور یوٹیوب کی مدد سے پوری دنیا میں دیکھے جا سکتے ہیں۔ اس سلسلہ کی پہلی کڑی کے طور پر آج سہ ماہی دربھنگہ ٹائمز کے معاون مدیر کامران غنی صبا نے اردد اکادمی کے سکریٹری اور معروف افسانہ نگار مشتاق احمد نوری سے بات چیت کی۔

مزید پڑھیں >>

کاروانِ ادب کے زیر اہتمام بیگوسرائے میں آل انڈیا مشاعرہ

بیگوسرائے2 جولائی( پریس ریلیز) کاروانِ ادب، بیگوسرائے کے زیر اہتمام قومی کونسل برائے فروغ اردو زبان، دہلی اور بہار اردو اکادمی، پٹنہ کے اشتراک سے گزشتہ شب ایک شاندار آل انڈیا مشاعرہ کا انعقاد عمل میں آیا۔ مشاعرہ کی صدارت پروفیسر راشد طراز نے فرمائی جبکہ نظامت کا فریضہ کاروانِ ادب کے کنوینر اور معروف شاعر طارق متین نے انجام دیا۔

مزید پڑھیں >>

بزم صدف انٹرنیشنل: ایک مشن ایک خواب

بزم صدف انٹرنیشنل ایک مشن، خواب، اور نئے اہداف کی طرف متوقع سفر کا نام ہے. ہم اسے ایک تحریک میں تبدیل کرنا چاہتے ہیں. اردو زبان، ادب اور ثقافت کو فروغ دینے اور انفرادی، سماجی اور ثقافتی شناخت کی وضاحت اور اسے پروان چڑھانے کے لئے ہم ایسا کرنا چاہتے ہیں.

مزید پڑھیں >>

ڈاکٹر تقی عابدی کناڈا کو’خصوصی عالمی فروغِ اُردو ایوارڈ‘ دینے کا اعلان !

دوحہ قطر، عالمی شہرت یافتہ ادبی تنظیم ’’ مجلس ِ فروغ اُردو ادب‘‘دوحہ قطر کی جانب سے کناڈا میں مقیم معروف محقق، نقاد، اور شاعرڈاکٹر سید تقی عابدی کو امسال ـ’’خصوصی عالمی فروغِ اُردو ایوارڈ ــ‘‘ دینے کا اعلان کیا ہے۔ ’’ مجلس ِ فروغ اُردو ادب‘‘دوحہ قطر گزشتہ 25؍ سالوں سے فروغ اردو ادب کے لیے مصروف ِ عمل ہے۔ مجلس نے دوحہ قطر میں 1994ء میں جشن عالمی مشاعروں کا انعقاد کیا تھا۔

مزید پڑھیں >>

‘مواصلاتی مہارات کمیونکیشن اسکلز’ کا رسم اجراء

ٹمکور، کرناٹک ،ایچ ایم ا یس یونانی میڈیکل کالج کے سالانہ تقریبات کے موقع پر کتاب ’’مواصلاتی مہارات برائے بی یو ایم ایس طلباء ‘‘(Communication Skills for B.U.M.S., Students) کی رسم اجراء عمل میں آیا۔ اس کتاب کے مصنف جناب سید نثار احمد (احمد نثارؔ) اور ناشر جناب ڈاکٹر ذاکر حسین صاحب ہیں ۔

مزید پڑھیں >>

اردو افسانے کے فروغ میں نظام آباد کا اہم کردار!

ممتاز منی افسانہ نگار رحیم انور کے فن اور شخصیت پر مبنی رسالہ گونج کے خاص نمبر کی رسم اجراء ڈاکٹر محمد اسلم فاروقی صدر شعبہ اردو گری راج کالج نظام آباد نے انجام دی۔ مدیر گونج جناب جمیل نظام آبادی نامور ادیب ‘شاعر و صحافی کے مکان پر منعقدہ اس تقریب میں نظام آباد کے شعرا اور ادیب جناب چکر نظام آبادی‘جناب جلال اکبر‘جناب تمیم نظام آبادی اور جناب فضل صاحب اور دیگر احباب شریک تھے۔

مزید پڑھیں >>