اردو سرگرمیاں

ایک شام، ڈاکٹرمحمد ریاض اور ڈاکٹر احمد علی برقیؔ اعظمی کے نام!

معروف شاعر ڈاکٹر احمد علی برقی اعظمی سے منسوب دوسری محفل کے آغاز میں کے ایم سی شعبہ اردو سے وابستہ ڈاکٹر امتیاز وحید نے ڈاکٹر احمد علی برقی اعظمی کا تفصیلی تعارف کراتے ہوئے، ان کی شاعری، فکرو فن بالخصوص ان کی موضوعاتی غزل گوئی پرخصوصی گفتگو کی جس سے ان کی شاعری، فکر، فن، ملاحظات اور تجربات کا مکمل احاطہ کیا۔

مزید پڑھیں >>

شعبہ عربی و فارسی الہ آباد یونیورسٹی میں دوروزہ بین الاقوامی سیمینار کاشاندار انعقاد

اس میں سیمینار میں پڑھے جانے والے مقالات پر تمام شرکاء کے ساتھ گفتگو ہوئی۔ مندوبین نے اپنی رائے پیش کیں ساتھ ہی طلباء کے سوالوں پر غور کیا گیا۔ کو پیش کیا۔ اس جلسہ میں ڈاکٹر اسلم جمشید پوری ،ڈاکٹر مہتاب جہان اور صبا ابصار کے مقالوں پر ان کی مختلف نوعیت کا ہونے کے سبب پسندیدگی کا اظہار کیا گیا۔ مختلف ممالک کے سفر نامہ نویسوں کے حوالے سے دلچسپ باتیں نکل کر آئیں جن میں ہوین سانگ کا بھی ذکر کیا گیا ۔

مزید پڑھیں >>

انجمن محبان اردو ہند قطر کا شاندار مشاعرہ

قطر کی معروف و مشہور ادبی تنظیم انجمن محبان اردو ہند قطر کی ایک باوقار اور خوبصورت نشست بتاریخ17 اگست 2017 کوگرانڈ ریگل ہوٹل میں منعقد ہوئی جس میں مشہور شاعر وادیب جناب آصف شفیع کے مجموعہ کلام ’’ترے ہمراہ چلنا ہے‘‘ کا شاندار اجراء عمل میں آیا۔ 

مزید پڑھیں >>

شعبہ اردوکا جرنل ‘ہماری آواز‘ نئے آب و تاب میں ’گو شہ ء انتظار حسین‘ کے ساتھ

شعبۂ اردو،چو دھری چرن سنگھ یو نیورسٹی سے ششماہی جرنل’’ ہماری آ واز‘‘ کا با رہواں شمارہ منظر عام پر آگیا ہے ۔ اس شمارے میں گو شۂ انتظار حسین خصوصی طور پرشامل ہے۔ اس سے قبل بھی ’ہماری آ واز‘ نے متعدد گوشے وخصوصی نمبر شا ئع کیے۔ مثلاً سر سید احمد خاں، اسما عیل میرٹھی، انجم جمالی، قرۃ العین، حیدر، احمد ندیم قاسمی،کملیشور،بشیر بدر،ایسے ہی نمبرات میں جمشید پور نمبر،آزادی نمبر،سید اطہر الدین اطہر،مہتاب عالم پرویز اور عید گاہ سے واپسی پر خصوصی گو شے شائع کر چکا ہے۔

مزید پڑھیں >>

مجلس فخر بحرین برائے فروغ اردو کی عالمی شعری نشست

داغ ؔدہلوی کا یہ شعر اپنے آپ میں ایک تاریخ ہے،جو نہ   صرف اردو زبان کا روشن ماضی بتا رہا ہے بلکہ اس کے درخشاں مستقبل کا ضامن ہے،یہزبان اپنے اندر تمام جہان کی شیرینی سموئے ایک ایسی واحد زبان ہے جو پل بھر میں آپ کو اپنا گرویدہ کر سکتی ہے،اس لیے آج اردو زبان برصغیر سے نکل کر دنیا بھر میں دستک دے رہی ہے

مزید پڑھیں >>

اردو زبان وادب کی خدمت کے لئے سب انجمنیں مل کر کام کریں!

اجلاس کے شعری حصے میں جملہ 14 شعراء نے اپنی تخلیقات پیش کیں ، جن میں سے عتيق انظر, شوكت على ناز اور عامر شكيب نے اپنی نظمیں پیش کیں ، اشفاق ديشمكهـ نے مزاحیہ کلام سے محفل کو روغن زار کیا، سيد فهيم الدين، افتخار راغب, اعجاز حيدر، منصور اعظمى، سعادت على سعادت, وزير احمد وزير،راقم اعظمى، ظريف بلوچ, شاهد اعظمى اور شميم محمد نے اپنے سنجیدہ اور معیاری غزلوں سے محفل کو آراستہ کیا.

مزید پڑھیں >>

ڈاکٹر صغیر افراہیم اور ڈاکٹر وکرم سنگھ ایوارڈ سے سرفراز

علی گڑھ، 21 جولائی ،فیروز آباد کی موقر ادبی تنظیم گلشن رضا ویلفیئر سوسائٹی کے زیر اہتمام سنجے پیلس آگرہ میں علی گڑھ کے دو اردو اور ہندی زبانوں کے ادیبوں کو ایوارڈ سے نوازاگیا ہے۔ اے ایم یو شعبہ اردو کے پروفیسرڈاکٹر صغیر افراہیم اور آرٹی او علی گڑھ زون ڈاکٹر وکرم سنگھ کو ان کی ادبی خدمات کے اعتراف میں شاندار تقریب کا انعقاد کرایوارڈ سے سرفراز کیاگیا ہے۔ دو سرکردہ ادیبوں کو ایوارڈ ملنے پر علی گڑھ کی علمی وادبی تنظیموں نے انھیں مبارک باد پیش کی ہے۔

مزید پڑھیں >>

’ناول کا بدلتا منظرنامہ‘  کے عنوان پر دو روزہ قومی سیمینار کا انعقاد

اردو زبان ہندوستان میں ہی پلی بڑھی اور یہ ایک ہند آریائی زبان ہے۔لیکن اس زبان کی وسعت اور خوبصورتی یہ ہے کہ اس میں عربی، فارسی، ترکی اور ہندوستانی بولیوں کے علاوہ دنیا بھر کی زبانوں کے الفاظ موجود ہیں ۔ اردو شعر و ادب کی تاریخ، اعلیٰ انسانی اقدار، گنگا جمنی تہذیب و ثقافت اور باہمی رواداری سے عبارت ہے۔

مزید پڑھیں >>