قرآنیات

تفہیم القرآن کی عصری معنویت

تفہیم القرآن میں سید مودودیؒ نے عیسائیت، یہودیت اور دیگر اقوام وملل کی تفصیل کے ساتھ روشنی ڈالی اور قرآن کی تعلیمات کے ساتھ تقابلی مطالبہ پیش کیا ہے۔ مولانا نے تورات، زبور اور انجیل کی تحریفات کا تذکرہ تفصیل کے ساتھ پیش کیا نیز عیسائی پادریوں کے ذاتی مفادات اور ان کی کارستانیوں کو بھی عیاں کیا ہے۔

مزید پڑھیں >>

قرآ ن و سنت کا باہمی ربط

کمپنی کوئی مشینری تیار کرتی اور اسے لوگوں کے سامنے لاتی ہے تو وہ دو کام انجام دیتی ہے:ایک یہ کہ وہ اس کا  ہدایت نامہ(Manual)تیار کرتی ہے، جس میں بتاتی ہے کہ وہ مشینری کیسے تیار کی گئی ہے؟ اس کے پرزے کیا کیا ہیں اور وہ کس طرح کام کرتے ہیں ؟اس مشینری کو کس طرح استعمال کیا جائے اور کس طرح نہ استعمال کیا جائے؟

مزید پڑھیں >>

قرآن مجید کے حقوق اور ہماری ذمہ داریاں!

یہ ایک حقیقت ہے کہ قرآن مجیدعظیم ایک بے مثال کتاب ہے ، ہدایت اور اصلاح ،انقلاب اور تبدیلی، ظاہر و باطن کی درستگی اور دنیا و اخرت کی تما م تر بھلائیوں اور کامیابیوں کو اللہ تعالی نے اس میں جمع کر رکھا ہے ،علوم ومعارف ،اسرار وحکم کی تمام باتیں اس میں موجود ہے۔

مزید پڑھیں >>

رمضان اور فضائل قرآن!

رمضان میں قرآن کانازل ہونااورحضور ﷺ کا رمضان شریف میں تلاوت قرآن کا شغل نسبتاًزیادہ رکھنا اورجبرائیل علیہ السلام کا رمضان شریف میں دورکرانا ، تراویح میں ختم قرآن مسنون ہونااورصحابہ کرام علیہم اجمعین اور امت محمدیہ کارمضان میں تلاوت کا خاص اہتمام کرنایہ سب امور اسی خصوصیت کے حامل ہیں ۔لہذا اس مہینہ میں تلاو ت قرآن کے معمول کو بہ نسبت دوسرے معمولات ذکروشغل رہناچاہئے۔

مزید پڑھیں >>

رمضان، قرآن اور ہمارا طرز عمل!

ہم جانتے ہیں کہ قرآن وہ فرقانِ عظیم ہے جس نے انسانوں پر دنیا اور آخرت کی حقیقتوں کو بہت ہی واضح انداز میں پیش کیا ہے۔جم غفیر جن تاریکیوں میں مبتلا تھی اس کے سامنے وہ روشنی منور کی جس کے ذریعہ صراط مستقیم عیاں ہو گئی۔کامیابی اور ناکامی کی راہیں متعین کیں اور ذلت ورسوائی سے نکال کر عزت وشرف کا مقام بخشا۔

مزید پڑھیں >>

تلاوتِ قرآن کریم اورماہ ِ رمضان المبارک!

اللہ تعالیٰ نے تمام آسمانی کتابیں اسی مبارک مہینے میں نازل فرمائی ہیں اور قرآنِ کریم بھی اسی ماہ میں نازل کیا گیا ۔شہر رمضان الذی انزل فیہ القرآن۔اس لیے اس مہینے کو کلام اللہ شریف سے خاص مناسبت ہے ۔یہی وجہ ہے کہ رمضان المبارک کے بابرکت ماحول میں ہر مسلمان رات دن تلاوتِ کلام پاک میں منہمک نظر آتا ہے اورالحمد لِلّٰہ صرف رمضان کے مہینے میں پوری دنیا میں جتنا قرآن کریم پڑھا جاتا ہے،شاید سال بھر میں (کُل ملاکر) اتنا نہ پڑھاجاتاہوگا۔تمام اہل اللہ کا تجربہ ہے کہ دل کی صفائی ،ایمانی کیفیت میں زیادتی اور انسان میں استقامت کی صفات پیدا کرنے میں سب سے زیادہ پُر اثر اور اہم ترین عمل ، قرآنِ کریم کی تلاوت ہے۔

مزید پڑھیں >>

قرآن کے حقوق اور ہماری ذمہ داریاں!

ضرورت ہے کہ قرآن کے تئیں ہم اپنی ذمہ داریاں ادا کریں بلکہ دل و جان سے اس پر عمل بھی کریں اور ہم سب یہ طے کریں کہ اس کتاب سے دنیا کو خصوصاً برادران وطن کو واقف کرائیں ۔اس لئے دنیا کو آج جس چیز کی سب سے زیادہ ضرورت ہے وہ سچی رہنمائی اور ہدایت ہی ہے اور یہ نعمت کلامِ الٰہی قرآن سے حاصل ہوگی۔

مزید پڑھیں >>

ایاز نظامی اور مدرسہ

قرآن کو کتاب ہدایت کہا گیا ہے، اس سے ہدایت کے چشمے پھوٹتے ہیں اور انسانوں کے دل سیرات ہوتے ہیں۔ کچھ ایسے بدبخت بھی ہوتے ہیں جن کے حصے میں گمراہی بھی آتی ہے لیکن ان کی تعداد آٹے میں نمک کے برابر ہوتی ہے اور یہ وہ لوگ ہوتے ہیں جو آغاز ہی بری نیت سے کرتے ہیں، ورنہ ایسا ہوہی نہیں سکتا کہ کوئی شخص اخلاص کے ساتھ ہدایت کے حصول کے لئے قرآن کا ترجمہ پڑھے اور گمراہ ہوجائے۔عوام تو جب قرآن کا ترجمہ پڑھتے ہیں تو ان کی نظر ظاہری احکامات پر ہوتی ہے، مثلا نماز قائم کرو، زکوۃ ادا کرو، جنت، جہنم، عذاب، اقوام سابقہ کے قصص وغیرہ۔ عوام گہرائی میں جا ہی نہیں سکتی۔ چنانچہ ایک عام شخص جب بھی قرآن کا ترجمہ پڑھتا ہے اس سے اسے ہدایت ہی ہدایت میسر آتی ہے۔

مزید پڑھیں >>

قصّہ موسیٰ کی غرض وغایت – قرآن مجید کی روشنی میں

قرآن کریم میں فرعون وکلیمؑ کی آویزش باربارمختلف اندازمیں بیان کی گئی ہے ۔ انبیاء سابقین میں سے کسی نبی کے حالات اتنی تفصیل کے ساتھ بیان نہیں کیے گئے جتنے حضرت موسیٰ علیہ السلام کے۔ اس کے متعددوجوہ ہیںجن میں سے چندہم یہاں بیان کرتے ہیں۔

مزید پڑھیں >>

قرآن مجید: علمی اور فکری منصوبوں کا مخزن

قرآن مجید میں ایسے بے شمار عنوانات ہیں ، ہر عنوان ایک بڑے علمی وفکری منصوبے کو جنم دینے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ جن حوصلہ مند ذہین انسانوں کو اپنے دماغ کسی عظیم منصوبے کے لئے وقف کردینے کا شوق ہو، وہ قرآن مجید سے ایک بڑا منصوبہ حاصل کرکے اپنے دماغ کو کارآمد اور اپنی زندگی کو بامعنی بناسکتے ہیں ۔

مزید پڑھیں >>