افسانہ

اندھیری رات میں گرج چمک

"۔۔۔۔۔تم کہاں ہو مجھے اپنا ہاتھ دو، ہم ایک ساتھ چلتے ہیں، اگر دونوں میں سے کسی کو ٹھوکر لگے گی تو دوسرا اس کا سہارا بنے گا۔۔۔۔تم ٹھیک کہتے ہو لیکن تم کہاں ہو مجھے کچھ نظر نہیں آ رہا ۔۔۔۔۔ اس لیے میں نے تم سے کہا تھا کہ جدا نہ ہو ، دیکھنے کے لیے۔۔۔۔۔۔۔"

مزید پڑھیں >>

انقلاب

اس نے بارہا کہا کہ میں اس کی مدد کروں لیکن مجھے اتنی فرصت کہاں کہ میں ۔۔ ۔ ۔ حالانکہ وہ پڑھنے میں بہت تیز اور محنتی تھی پہلے ہی دن وہ ہمارے لکچر سے کئی سوالات اٹھا چکی تھی اور اسی وجہ کر میں اس سے بہت ہی زیادہ متاثر ہوا تھا اس کے علاوہ اس میں اور بھی کئی خوبیاں تھیں جو ہر وقت سبھی کو متاثر کر تی تھی تیزی چنچلاپن خوبصورتی یہ تمام خوبیاں اس میں یکجا تھیں۔

مزید پڑھیں >>

اک دن سے !

 زندگی چاہے جیسی بھی ہو، کسی بھی حالات سے گزر رہی ہو، خوشیوں کی ڈگر پر چل رہی و  یا غموں کے دوراہے پر کھڑی ہو۔ بحر حال ہر ایک کی زندگی میں ایک دن ایسا ضرورر آتا ہے جس دن سے وہ اپنے آپ کو بھول بیٹھتا ہے یا پھر یکسر اپنی زندگی کے روز و شب کے معمولات تبدیل کرنے پر مجبور ہوجاتا ہے۔

مزید پڑھیں >>

اُمیدِ وفا

دل میں ہزار تمنائوں کے خواب لئے آفاق اپنی معصوم سی زندگی اپنی پانچ بہنوں اور اپنے بڑے بھائی کی پرورش میں گزار رہا تھا ۔سب کا اکلوتا اور اپنے بھائی کا چھوٹا عزیز و رفیق آفاق کی حالت روتے روتے خراب ہو گئی تھی، اُکھڑے بال،سوجی آنکھیں ،سوگوار چہرہ اور ملگجا سا شکن آلود لباس۔اُس کے آنسو رمیز کو اپنے دل پر گرتے محسوس ہو رہے تھے۔

مزید پڑھیں >>

چیٹر

 بے بس نظروں سے آگے بڑھتے  رکشے کودیکھتے نعمان کے کانوں میں رکشے والے کے آخری الفاظ پڑے ۔ وہ اپنے اکلوتے پسنجر کو کہہ رہاہے’’ دیکھا…کیسا  بابولوگ کے حلیے میں پھرتاہے آج کل چیٹر لوگ!‘‘

مزید پڑھیں >>

پنجرہ

میں خدا کے نظام عدل پر حیران ہو رہا تھا کہ اُس عادل با دشاہ نے اِس کو کیسی سزا دی جیسے یہ مجبو ربے بس لڑکیوں کو دیتا تھا اِس نے دھا ڑیں مار کر رونا شرو ع کر دیا میں پنجرے کے پاس گیا اور دیکھا تو وہ بو لا مجھے خدا کے لیے با ہر نکا لو تو میں نے اُس کی آنکھوں میں گھورا اور کہا آزاد فضا ئوں میں انسا ن رہتے ہیں۔ کیونکہ تم جا نور ہو اِس لیے جانور پنجروں میں رہتے ہیں یہ کہہ کر میں گھر سے نکل آیا ۔

مزید پڑھیں >>

زندگی

محمد شاہ نواز ہاشمی سورج آج پورے شباب پر تھا چاروں  طرف اپنی کرنوں  کو پھیلائے ہوئے ہر بشرکواپنے وجود کا احساس کرا رہا تھا۔آج اتوار یعنی چھٹی کے دن بھی گرمی سے لوگوں  کی حالت ابتر تھی اور لوگ …

مزید پڑھیں >>

فرشتے زمین پر

یہی وہ لو گ ہیں جن کہ آنکھیں کسی ضرورت مند کو دیکھ کر بھیگ جا تی ہیں جو کسی کی ضرورت پر تڑپ جا تے ہیں جو دوسروں کی ضرورت کو اپنی ضرورت پر ترجیح دیتے ہیں ایسے ہی سخاوت کے علمبردار لوگ ہو تے ہیں جو جانتے ہیں کہ سخا وت سے اللہ کے نا م پر دینے سے ان کے کاروبار نے دن دگنی رات چوگنی تر قی کی ہ

مزید پڑھیں >>

بے بس انسان

میں بیدار نہیں ہوں پھر بھی لوگ مجھے بیدار کہتے ہیں ان لوگوں نے میرا نام بیدار کیوں رکھا مجھے اس کا علم نہیں اور نہ ہی کبھی اس راز کو میں نے جاننے کی کوشش کی۔ پہلے پہل مجھے بہت برا لگاتھا لیکن بار بار سنتے سنتے مجھے بھی یہ نام پسندآنے لگا۔ آخر کار میں نے اسے اپنے نام کے ساتھ جوڑا دیا اورگائوں کے سارے لوگ میرے اصل نام کو بھول گئے اس طرح میں بیدار بن گیا۔

مزید پڑھیں >>